Rower szosowy Orbea Orca M21e Team PWR 2022 military green/dark green
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower Orbea M21e Team PWR to lekki i wydajny rower szosowy dla rekreacyjnych i zawodowych kolarzy.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru ORCA M21e TEAM PWR marki Orbea. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | 49 | 51 | 53 | 55 | 57 |
Wzrost (cm) | 160-166 | 167-172 | 173-179 | 180-185 | 186-191 |
A - Rura podsiodłowa (mm) | 460 | 480 | 500 | 520 | 540 |
B - Rura pozioma (mm) | 523 | 535 | 548 | 560 | 576 |
C - Rura sterowa (st.) | 113 | 130 | 148 | 168 | 186 |
D - Tylny trójkąt (mm) | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
E - Wysokość suportu (mm) | 267 | 267 | 269 | 269 | 269 |
F - Opuszczenie supportu (mm) | 72 | 72 | 72 | 70 | 70 |
G - Rozstaw osi (mm) | 976 | 980 | 981 | 991 | 1002 |
H - Kąt główki | 71,5 | 72,2 | 72,8 | 73 | 73,2 |
I - Kąt siodełka | 74 | 73,7 | 73,5 | 73,5 | 73,2 |
J - Przekrok (mm) | 747 | 766 | 787 | 807 | 825 |
K - Reach (mm) | 372 | 377 | 382 | 388 | 395 |
L - Stack (mm) | 522 | 540 | 559 | 579 | 597 |
M - Widelec (mm) | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Opis produktu
Wyścig, rekreacyjna przejażdżka czy bicie rekordów na Stravie – niezależnie od celów, rower wyścigowy Orbea M21e Team PWR pozwala jeździć według upodobań i stopnia zaawansowania.
Ten jednoślad wyróżnia nowoczesny design, niska waga i wysoka wydajność. Naturalny flex z laminatu oraz minimalna ilość włókna węglowego w górnej rurze i wspornikach siodła umożliwiają płynną, dynamiczną jazdę, dając wrażenie unoszenia się nad drogą.
W tym rowerze szosowym zastosowano rurę czołową, dolną, dolne rury ramy oraz dolne rury łańcucha odznaczające się wysoką odpornością na skręcanie. Dodatkowo sprzyjają przenoszeniu energii na tylne koło. Dolna część ramy nie jest podatna na zginanie, co także poprawia moc jazdy.
Karbonowe i aluminiowe ramy są odporne na korozję, a widelec Freeflow z ramionami ułożonymi dalej od koła sprawia, że ciśnienie i wstrząsy są redukowane. Płynny przepływ powietrza między widelcem, a kołem odpowiada za mniejszy opór powietrza o 10% w stosunku do wcześniejszej wersji.
W tym rowerze wyścigowym kable i przewody hamulcowe poprowadzono bezpośrednio wewnątrz wspornika pod osłoną aerodynamiczną, co redukuje ocieranie i grzechotanie, a jednocześnie pozwala regulować wspornik.
Zacisk sztycy podsiodłowej M21e Team PWR to opatentowana konstrukcja do regulacji nachylenia siodła od 63 do 93° oraz pozycji w przód i w tył. Obejma wspornika siodła jest gładko zintegrowana z ramą, co wpływa na lepszą aerodynamikę jazdy.
Atuty
Prowadzenie kabli
Linki i przewody hamulcowe są prowadzone bezpośrednio wewnątrz wspornika pod aerodynamiczną osłoną, co zapobiega ocieraniu się i grzechotaniu, a wspornik można swobodnie regulować. Ogranicza to również możliwość zahaczenia linek podczas jazdy w terenie, co wpływa pozytywnie na zwiększenie bezpieczeństw
Elektroniczny system zmiany biegów
Zaprojektowana do systemów 1x i 2x, przerzutka tylna Force eTap AXS oferuje zwiększony zasięg dzięki technologii X-Range i zarządzanie łańcuchem dzięki hydraulicznym amortyzatorom Orbit. Cicha, bezpieczna i płynna jazda w każdym terenie, bez względu na panujące warunki. System, który daje ci to, czego chcesz i kiedy chcesz. I to jeszcze bezprzewodowo.
Dopasowanie siodełka
Stabilny, solidny zacisk sztycy w tym rowerze szosowym z serii Orca to opatentowana konstrukcja, która umożliwia regulację nachylenia w zakresie 63-93° niezależnie od pozycji siodła do przodu i do tyłu. Pozwala to na indywidualne dopasowanie pozycji siodełka do swoich potrzeb.
Hamulec SRAM Force eTap AXS
To wysokiej klasy hydrauliczne hamulce tarczowe z w pełni bezprzewodowym układem elektrycznym. Nowo zaprojektowana dźwignia zmiany biegów dla łatwiejszego użytkowania oraz Venting Edge Technology dla prostego i czystego odpowietrzania hamulców.
Aerodynamiczny widelec Freeflow
Widelec aerodynamiczny Freeflow rozkłada ramiona dalej od koła, aby zmniejszyć ciśnienie i turbulencje. Płynniejszy przepływ powietrza między widelcem a kołem, zmniejszający opór aerodynamiczny, poprawia płynność jazdy i osiągi.
Lekkość i wytrzymałość
Karbonowa rama charakteryzuje się przede wszystkim dużą lekkością, przy jednoczesnym zachowaniu sprężystości oraz wytrzymałości na przeciążenia podczas jazdy.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!