Sportano.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią brandową 

admin 14.10.2022 ( 30.10.2024 )
Spis treści:

Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Marka pojawi się w szerokim wachlarzu mediów, m.in. w czołowych kanałach telewizji, stacjach radiowych, w formatach reklamy outdoor, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię ukoronuje uroczyste otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.  

Sportano.pl to nowoczesny multibrand oferujący bardzo szeroką ofertę wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, znany z wykreowania marki Eobuwie. Sportano.pl rozwija się w bardzo szybkim tempie – w ciągu minionych 12 miesięcy wprowadził do oferty ponad 130 tysięcy produktów i uruchomił sprzedaż na 5 rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Teraz nowa marka chce w spójny sposób dotrzeć do świadomości konsumentów.  

Szczególnie w czasach skłaniających do oszczędności konsumenci sięgają po produkty jakościowe. Sportano.pl stawia na starannie wybrane produkty sprawdzonych marek. Nasza selekcja jest oparta o wieloletnie branżowe doświadczenia ekspertów ze zbudowanego przez nas zespołu zakupowego. Chcemy dotrzeć do pasjonatów, którzy nie robią swoich pierwszych zakupów i chcą mądrze nabyć sprzęt na lata. Nasza obecność w mediach ma wskazać konsumentom, że mają na rynku dobrą alternatywę z szerokim wyborem – wyjaśnia zamysł Mariusz Labudda, dyrektor e-commerce Sportano.pl.  

Za kreację i egzekucję kampanii Sportano.pl odpowiada in-house’owy zespół kreatywny. Kluczowe elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters. Spot reklamowy zobaczą m.in. widzowie stacji Polsat, TVN i TVP. Synchronicznie spoty radiowe Sportano.pl trafią do emisji w stacjach o wiodącej słuchalności (grupa RMF, grupa Eurozet).  W nośnikach outdoor kampania będzie widoczna m.in. na ponad 400 przystankach autobusowych, a także w wybranych lokalizacjach w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer). 

Ponieważ Sportano.pl to e-commerce, kampanii ATL będą towarzyszyć działania online. Marka widoczna będzie w YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany sposób w social mediach.  

Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu Sportano.pl w Warszawie. Będzie to przełomowy dla branży koncept – zaawansowany technologicznie brand experience – showroom, zaprojektowany aby zaoferować niespotykane w skali Europy doświadczenie zakupowe.   

Kampania brandowa Sportano.pl to początek szeroko zakrojonych działań promocyjnych, które ukoronuje otwarcie fizycznej przestrzeni warszawskiego showroomu. Nasz sklep będzie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Sportano chce wnieść jakość i komplementarność w sposób w jaki pasjonaci w naszej części świata szukają i dobierają wyposażenie sportowe – tłumaczy Bartosz Wierzchowski, brand manager Sportano.pl.  

Kampania rusza się 15 października. Dowiedz się więcej na sportano.pl   

Polecane produkty