Spis treści:
Marka Sportano.pl dostała się do finału prestiżowego konkursu Digital Signage Awards w dwóch kategoriach: Omni-Channel Design and Execution Clever oraz Intuitive Interactive Technologies. Jury doceniło innowacyjny concept store marki w Warszawie. Wyniki poznamy już 29 stycznia 2024 r. na oficjalnej gali w Barcelonie.
Multibrand Sportano.pl, dzięki współpracy z partnerami z marki Omnidigital, dostał się do finału prestiżowego konkursu Digital Signage Awards 2023 w dwóch kategoriach: Omni-Channel Design and Execution Clever oraz Intuitive Interactive Technologies.
Jest to już 13. edycja Digital Signage Awards. Każdego roku laureatów konkursu wybiera grono ekspertów z kilku krajów, a kategorie konkursowe są na bieżąco aktualizowane. Nagrody mają na celu znalezienie niestandardowych, kreatywnych i innowacyjnych projektów, produktów oraz kampanii z zakresu digital signage z całego świata, w sposób obiektywny i niezależny.
Pierwszą polską marką, która wygrała w Digital Signage Awards była firma Nanovo w 2020 r. Wcześniej polskie marki nie zostały docenione w tym konkursie. Multibrand Sportano.pl został nominowany za technologię digital signage, kreatywnie wykorzystującą nośniki interaktywne na terenie sklepu stacjonarnego oraz w procesie sprzedaży omnichannel.
Nowoczesny concept store Sportano.pl w Warszawie ma na celu dostarczyć klientom unikatowe doświadczenie zakupowe. To co wyróżnia formułę Sportano.pl to szeroka oferta: dostęp do ponad 700 marek sportowych, kilkadziesiąt tysięcy produktów dostępnych w sklepie i możliwość zamówienia ich za pośrednictwem tabletu w ciągu kilku minut (a w zaledwie 24 godzin wysyłka towaru z magazynu centralnego).
Drugim filarem koncepcji marki, który wyróżnia ją na tle konkurencji, jest wsparcie ekspertów z obszarów sportów rowerowych, wodnych, narciarstwa, fitness & health oraz dyscyplin zespołowych. Na miejscu do dyspozycji klientów jest dwudziestu doradców dedykowanych do poszczególnych sportów. Dodatkowo format stacjonarny umożliwia dostęp do dedykowanych rozwiązań, dzięki bike fittingowi, boot fittingowi czy możliwościom testowania poszczególnych produktów.
W sklepie Sportano.pl jest dostępna sztuczna ścieżka outdoor – do testowania obuwia trekkingowego, turystycznego i biegowego, symulator jazdy na nartach i snowboardzie, a także sekcja bieżni i fitness, oferująca możliwość testowania bieżni sportowych wiodących marek. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie mogło zabraknąć też warsztatu serwisowego dla sprzętów zimowych i letnich.
Sportano.pl to multibrand, który mocno stawia na rozwój online, ale jednocześnie jest otwarty na różnorodne potrzeby klientów i rozwój omnichannel. Stworzenie tak nowoczesnego formatu sklepu z możliwością testowania, poznawania i odkrywania nowych produktów, zdecydowanie podniosło wartość marki Sportano.pl na rynku.