Spis treści:
W 2024 roku multibrand sportowy Sportano.pl po raz drugi wspierał IRONMAN Poland, jeden z najbardziej prestiżowych cykli triathlonowych na świecie. W ramach współpracy nie tylko promowano zdrowy tryb życia, ale także wspierano zawodników w ich przygotowaniach do tych wymagających zawodów, oferując dostęp do najwyższej jakości sprzętu oraz profesjonalnych porad treningowych. W czasie weekendowych zmagań w Warszawie, Gdyni i Poznaniu również kibice mogli skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych przez sportowy e-commerce.
Tegoroczny cykl zawodów
IRONMAN Poland po raz kolejny udowodnił, że Polska jest idealnym miejscem zmagań dla triathlonistów z całego świata. Drugi sezon partnerstwa ze Sportano.pl ponownie pozwolił podnieść poziom imprez, tworząc niezapomniane doświadczenia zarówno dla uczestników, jak i kibiców.Podczas zawodów w Gdyni pojawiła się nowa formuła zawodów – 4:18:4 Gdynia Powered by Sportano.pl, będąca świetnym rozwiązaniem dla początkujących triathlonistów. Zawodnicy mieli do przepłynięcia 400 m, musieli przejechać na rowerze 18 km i przebiec 4 km.
Dzięki konkursom organizowanym przez Sportano.pl na łamach social mediów, aż 60 osób wygrało pakiety startowe i mogło wystartować na różnych dystansach: 70.3, 5150, sztafety, Night Run oraz IronKids.
Ponadto jako sponsor sportowy e-commerce był też obecny podczas pierwszego historycznego IRONMAN 70.3 w jednym z najstarszych czeskich miast Hradec-Kralove (18 sierpnia 2024).
Na każdym wydarzeniu w Strefie Expo można było odwiedzić showroom Sportano.pl, w którym dostępna była m.in.: ścianka wspinaczkowa, strefa chillout oraz liczne atrakcje dla dzieci. Ponadto można było spróbować swoich sił na trenażerze wahoo, refleksomierzu czy boisku koszykarskim. W strefie Sportano nie zabrakło także profesjonalnych doradców, dzięki którym można było bliżej poznać markę i jej ofertę, ze szczególnym naciskiem na
odzież, obuwie i sprzęt do triathlonu . Na odwiedzających czekały też brandowane torby bawełniane, smycze, bidony, saszetki nerki oraz worki sportowe.Jedną z atrakcji Enea IRONMAN 70.3 Gdynia oraz Enea IRONMAN 70.3 Poznań były Rowerkowe Mistrzostwa Świata. Akcja charytatywna organizowana przez Fundację „Graj z Głową” we współpracy ze Sportano.pl miała na celu zebrania środków na rzecz edukacji psychologicznej młodych sportowców. Wspierając szczytny cel, dorośli mieli za zadanie przejechać 70,3 metra (nawiązanie do dystansu IRONMAN 70.3) na dziecięcych rowerkach marki ATTABO. Cały dochód z akcji będzie przeznaczony na organizację spotkań edukacyjnych w szkołach dla młodych zawodników i ich rodziców.
W zakończonym cyklu IRONMAN Poland, Sportano.pl nie tylko pełnił rolę sponsora. Wśród uczestników zawodów nie zabrakło przedstawicieli sportowego multibrandu, którzy dzielnie walczyli o jak najlepsze wyniki w swoich konkurencjach.
W Warszawie sztafeta w składzie: Marcin Szczęsny (pływanie), Przemek Rogowski (rower) i Rafał Krzeszewski (bieg) zajęła 2. miejsce na dystansie olimpijskim 5150 Warsaw (pływanie 1,5 km; jazda na rowerze 40 km; bieg 10,9 km). W Night Run (dystans 5 km) pobiegli eksperci ze sklepu stacjonarnego w warszawskim Homepark Targówek – Michał Słowiński (dział biegowy) i Łukasz Tyburc (dział turystyki). Z kolei w Gdyni nocny bieg wygrała Martyna Wiktorska (UX Researcher).
W zawodach Enea Ironman 70.03 Poznań startował Marcin Szczęsny, a w Night Run pobiegł Szymon Kubka (Senior Video Content Specialist), który uczestniczył też w rywalizacji na tym dystansie w Hradec-Kralove.
Co więcej, przedstawiciele
Sportano.pl sportową pasją zarażają swoje dzieci. W warszawskich zmaganiach IronKids startowała Julita – córka Rafała Krzeszewskiego (eksperta z działu biegowego), która wygrała bieg w kategorii 3-4 lata. Natomiast w PHO3NIX IRONKIDS Poznań rywalizowali: Zosia i Rafał (dzieci Beaty Putowskiej – Trade Marketing Manager) i Gucio (syn Szymona Kubki).