Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Kubota to polska marka założona w 1994 roku przez Dorotę i Wiesława Michalskich, zaczęła swoją działalność od importu charakterystycznych klapków na rzep z Chin. Początkowo transportowane koleją transsyberyjską, klapki szybko zdobyły popularność w Polsce, docierając do klientów poprzez bazy i targowiska na terenie całego kraju. W latach 90. Kubota stała się ikoną mody dzięki swojej przystępnej cenie i wygodzie użytkowania.
Kubota, mimo silnej pozycji na rynku, doświadczyła spadku sprzedaży na początku nowego tysiąclecia. Zmieniający się rynek i konkurencja doprowadziły do zmniejszenia popularności klapków. Mimo to, klapki Kubota pozostały w pamięci wielu osób jako symbol lat 90.
W 2018 roku Kubota przeżyła swój renesans. Grupa przyjaciół, wraz z założycielami marki, postanowiła przywrócić jej dawną świetność. Kubota powróciła na rynek z nową energią, ponownie zdobywając serca Polaków i stając się symbolem radości i otwartości.
Kubota, dzięki swojej historii, stała się symbolem transformacji i innowacji. Spółka aktywnie rozwija się na rynku, wprowadzając nowe produkty i strategie marketingowe, aby utrzymać swoją pozycję lidera. Marka poszerzyła swoją ofertę w 2021 o pierwszą linię odzieży.