Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Początki outdoorowej marki The North Face sięgają 1966 roku, kiedy to jej założyciele - Douglas oraz Suzie Tompkinsowie podejmują decyzję o założeniu małego sklepu sprzedającego sprzęt wspinaczkowy. Dopiero kilka lat później, po dołączeniu do zespołu Kennetha Kloppa firma rozpoczyna także produkcję własnych akcesoriów turystycznych i powoli zaczyna budować swoją mocną pozycję rynkową.
Już w 1969 roku światło dzienne ujrzał pierwszy przełomowy produkt sygnowany znakiem marki The North Face – plecak Ruhstac z praktycznymi kieszeniami. Niedługo później do sprzedaży zostaje wypuszczony także inny kultowy produkt, jakim jest owalny namiot Oval Intention odporny na mocne podmuchy wiatru. Na przełomie lat 80. i 90. producent wprowadza na rynek również linię odzieży dedykowaną narciarzom i snowboardzistom, która cieszy się dużą popularnością także obecnie. Marki stale wytycza nowe standardy w produkcji i kreuje nowoczesne trendy.
Dla firmy The North Face bardzo ważne jest doskonalenie swoich produktów oraz opracowywanie innowacyjnych technologii, które mogą przełożyć się na poprawę działania konkretnego produktu. Ze względu na to już w 1976 roku marka otwiera swoje własne laboratorium, w którym współpracują wykwalifikowani inżynierowie oraz projektanci. To właśnie tam opracowano pierwsze materiały przy użyciu wodoodpornej membrany GORE-TEX®, a także inne technologie jak FUTURELIGHT™, FlashDry™, WINDWALL® oraz Vectiv™. Na przestrzeni lat The North Face stała się jedną z wiodących marek w branży sportowej, w której asortymencie znajdują się m.in. praktyczne akcesoria outdoorowe, a także odzież techniczna oraz obuwie trekkingowe i wspinaczkowe.
Od 1997 roku hasłem marki jest “Nigdy nie przestawaj odkrywać”. Motto to towarzyszy działaniom firmy od samego jej początku i pozwala na zdobywanie nowych kompetencji w dziedzinie produkcji. Co więcej, zespół The North Face tworzą pasjonaci aktywności outdoorowych, jak Sally McCoy, która w latach 70. zdobyła najwyższy szczyt na świecie - Mount Everest (8848 m n.p.m).