• Darmowa dostawa
  • 30 dni na zwrot
  • Wysyłka w 24 h
Przełącznik nawigacyjny

Zwroty

Każdy produkt zakupiony w Sportano można zwrócić w terminie 30 dni od momentu dostarczenia przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.  

Jak dokonać zwrotu?  
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak dokonać zwrotu w sklepie Sportano.  

Dla zalogowanych użytkowników 

  1. Zaloguj się do konta, z którego zamawiałeś/-aś produkt.  
  2. W zakładce Moje konto wybierz z lewej strony opcję Zwroty.  
  3. Wybierz z listy zamówienie, którego dotyczy zwrot.  
  4. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić, oraz zaznacz powód. 
  5. Kliknij poniżej na przycisk “Dokonaj zwrotu”. 

Dla niezalogowanych użytkowników 

  1. Przejdź do strony Zwrot bez logowania.
  2. Podaj numer zamówienia oraz adres e-mail, z którego zostały zamówione produkty.
  3. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić, oraz zaznacz powód.
  4. Kliknij poniżej na przycisk “Dokonaj zwrotu”.
  5. Potwierdzenie przyjęcia zwrotu otrzymasz drogą mailową.

Jak wysłać zwracany produkt za pomocą kuriera DPD?

  1.  Zabezpiecz i spakuj zwracane produkty.
  2. Do środka przesyłki dołącz druk z instrukcją zwrotu, który został dołączony do zamówienia.
  3. Na przesyłkę, w miejscu starej etykiety, naklej etykietę zwrotu (została dołączona razem z drukiem instrukcji zwrotu).
  4. Wejdź na stronę DPD i wypełnij formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej.
  5. Przekaż przesyłkę kurierowi. Zachowaj potwierdzenie nadania zwrotu.
  6. Kiedy zwracany towar trafi do naszego magazynu, poinformujemy Cię mailowo.
  7. Poczekaj na zwrot należności.

Jak wysłać zwracany produkt za pomocą paczkomatu InPost?

  1.  Wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl.
  2. Z listy dostępnych sklepów wybierz sklep Sportano.
  3. Wypełnij formularz zwrotu i wybierz rozmiar paczki.
  4. Kod zwrotu znajdziesz na swojej skrzynce mailowej.
  5. Przygotuj paczkę ze zwrotem - jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę i napisz nowy kod zwrotu odręcznie na paczce.
  6. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie za pomocą kodu QR lub wybierz opcję nadania paczki na ekranie.
  7. Poczekaj na zwrot należności.


  • Jak wysłać zwracany produkt za pomocą kuriera DPD?

    1. Zabezpiecz i spakuj zwracane produkty.
    2. Do środka przesyłki dołącz druk z instrukcją zwrotu, który został dołączony do zamówienia.
    3. Na przesyłkę, w miejscu starej etykiety, naklej etykietę zwrotu (została dołączona razem z drukiem instrukcji zwrotu).
    4. Wejdź na stronę DPD i wypełnij formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej.
    5. Przekaż przesyłkę kurierowi. Zachowaj potwierdzenie nadania zwrotu.
    6. Kiedy zwracany towar trafi do naszego magazynu, poinformujemy Cię mailowo.
    7. Poczekaj na zwrot należności.
  • Jak wysłać zwracany produkt za pomocą paczkomatu InPost?

    1. Wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl.
    2. Z listy dostępnych sklepów wybierz sklep Sportano.
    3. Wypełnij formularz zwrotu i wybierz rozmiar paczki.
    4. Kod zwrotu znajdziesz na swojej skrzynce mailowej.
    5. Przygotuj paczkę ze zwrotem - jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę i napisz nowy kod zwrotu odręcznie na paczce.
    6. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie za pomocą kodu QR lub wybierz opcję nadania paczki na ekranie.
    7. Poczekaj na zwrot należności.

    Zwracany towar można również wysłać na własny koszt na adres:

    Sportano

    ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15

    66-002 Zielona Góra

    Zwrot środków zostanie przekazany w takiej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty za zamówienie. Jeśli wybrałeś/-aś płatność za pobraniem, w formularzu uzupełnij numer konta i dane do przelewu.

    Kiedy zwrot zostanie zaakceptowany, należności otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. W praktyce środki powinny znaleźć się na Twoim koncie w przeciągu 3-5 dni roboczych.

    Najczęściej zadawane pytania:

    Czy produkty objęte są gwarancją?  
    Towar zakupiony w sklepie Sportano podlega 2-letniej gwarancji. Informacje o okresie gwarancyjnym znajdziesz na karcie produktu. Zwróć uwagę, że niektóre grupy produktów (np. żywność) mogą być objęte innym okresem gwarancyjnym.  

    Wszystkie szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancje

    Jak mogę złożyć reklamację?  

    Jeśli chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie Sportano, przejdź do zakładki Reklamacje i gwarancja. Znajdziesz tam formularz reklamacji, który należy wypełnić i odesłać na [email protected]. O decyzji reklamacji i dalszych krokach nasz zespół będzie Cię na bieżąco informować. 

    Co podlega reklamacji?  

    Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w sklepie Sportano. W przypadku grupy produktów żywnościowych (np. suplementy i odżywki) reklamacja musi być zgłoszona w terminie przydatności produktu do spożycia. Wszystkie informacje o procedurze reklamacji i zasadach znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancje oraz w Regulaminie Sklepu

     



    Najczęściej zadawane pytania

    • Czy produkty objęte są gwarancją?

      Towar zakupiony w sklepie Sportano podlega 2-letniej gwarancji. Informacje o okresie gwarancyjnym znajdziesz na karcie produktu. Zwróć uwagę, że niektóre grupy produktów (np. żywność) mogą być objęte innym okresem gwarancyjnym. 

      Wszystkie szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancje

    • Jak mogę złożyć reklamację?

      Jeśli chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie Sportano, przejdź do zakładki Reklamacje i gwarancja. Znajdziesz tam formularz reklamacji, który należy wypełnić i odesłać na [email protected]. O decyzji reklamacji i dalszych krokach nasz zespół będzie Cię na bieżąco informować. 
    • Co podlega reklamacji?

      Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w sklepie Sportano. W przypadku grupy produktów żywnościowych (np. suplementy i odżywki) reklamacja musi być zgłoszona w terminie przydatności produktu do spożycia. Wszystkie informacje o procedurze reklamacji i zasadach znajdziesz w zakładce Reklamacje i gwarancje oraz w Regulaminie Sklepu
    • Chcę zwrócić produkt za pomocą InPost Paczkomaty. Jakie gabaryty może mieć paczka?  

      Aby zamówić/zwrócić produkt przez InPost Paczkomaty, paczka musi ważyć maksymalnie do 25 kg i mieścić się w jednym z trzech poniższych gabarytów:

      • gabaryt A – maksymalne wymiary 8 X 38 X 64 cm, 
      • gabaryt B – maksymalne wymiary 19 X 38 X 64 cm, 
      • gabaryt C – maksymalne wymiary 41 X 38 X 64 cm.

      Dla produktów o większych wymiarach, dostawa/zwrot przy użyciu InPost Paczkomaty jest niemożliwa.

    • W jaki sposób mogę uzyskać kod zwrotu produktu przez paczkomaty InPost?  

      Wejdź na szybkiezwroty.pl/pl, rozwiń listę sklepów i wybierz Sportano, wypełnij dane zwrotu i  poczekaj na potwierdzenie. Kod zwrotu otrzymasz w wiadomości e-mail, SMS-em lub znajdziesz w aplikacji InPost Mobile.

    • Czy zwrot z wykorzystaniem paczkomatów InPost jest darmowy? 

      Zwrot produktu jest darmowy po zarejestrowaniu go na szybkiezwroty.pl.