Reklamacje
Zasady reklamacji
Sportano odpowiada z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniał w chwili jego dostarczenia i został ujawniony w ciągu dwóch lat od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi. W odniesieniu do Produktów z Elementami Cyfrowymi, Sportano ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową Sprzedaży miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Produktu z Elementami Cyfrowymi.
Jeśli w wyżej wskazanym okresie odpowiedzialności Sportano z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostanie ujawniona niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, Konsument może, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta, żądać jego naprawy lub wymiany. Zastrzega się jednak, że w przypadku gdy doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta (naprawa lub wymiana) jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, wówczas Sportano może: i) dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub ii) dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, lub iii) odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży gdy niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczy zarówno naprawy, jak i wymiany.
Odpowiedzialność Sportano nie obejmuje wad powstałych w wyniku celowego zaniedbania lub nieprawidłowego użytkowania.
Więcej informacji dotyczących reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu. Informacje o okresie gwarancji znajdują się na karcie produktu.
Reklamacja
Chcesz zareklamować produkt zakupiony w sklepie Sportano? Wypełnij poniższy formularz i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta: kontakt@sportano.pl.
Postaraj się, aby w formularzu znalazło się jak najwięcej istotnych szczegółów: powód reklamacji, data uszkodzenia/stwierdzenia wady oraz oczekiwane rozwiązanie reklamacji (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy lub jego naprawa). Do formularza dołącz zdjęcia produktu, na których widoczna jest wada produktu.
Twoja reklamacja powinna być rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby skrócić termin ustosunkowania się do Twojego wniosku reklamacyjnego. Im więcej informacji podasz w formularzu, tym łatwiej będzie nam rozpatrzyć reklamację.
Najczęściej zadawane pytania:
Czy produkty, które kupuję, są oryginalne?
Wszystkie produkty w sklepie Sportano pochodzą od sprawdzonych marek i producentów. Gwarantujemy, że nasz towar jest oryginalny i nieużywany. W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszym zespołem z Biura Obsługi Klienta, który rozwieje Twoje wątpliwości i dostarczy informacji, których potrzebujesz.W jaki sposób są wykorzystywane moje dane?
Wszystkie informacje o przechowywaniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności i cookies.Czy mogę kupić produkty stacjonarnie?
Tak. Sprzedaż jest również prowadzona w sklepie stacjonarnym Sportano przy ulicy Malborskiej 47 w Homepark Targówek. Jeśli nie wiesz, jak zamówić u nas produkt, przejdź do poradnika, w którym opisaliśmy wszystkie kroki zakupu. W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym zespołem.