Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Karakal, marka o belgijskich korzeniach, powstała w 1978 roku. Założycielem był Roger Vercambre, którego wkład w rozwój marki jest niezaprzeczalny. Karakal zyskał popularność dzięki swoim produktom, takim jak rakiety do squasha, buty i odzież. W 1981 roku Karakal UK rozpoczęła dystrybucję w Wielkiej Brytanii, a w 1985 roku nabyła prawa do marki w UK i Irlandii. W 1991 roku powstała Karakal Worldwide Ltd, rozszerzając prawa do globalnego dystrybuowania.
Dystrybutorzy Karakal działają w ponad 55 krajach, specjalizując się w sprzęcie do sportów rakietowych. Marka ta jest znana z wysokiej jakości produktów, które są wynikiem innowacyjnych pomysłów, projektowania i technologii.
Misją Karakal jest dostarczanie klientom sprzętu sportowego najwyższej jakości oraz innowacyjnych rozwiązań. Marka skupia się na stałym rozwoju produktów, słuchając potrzeb klientów i wprowadzając nowe technologie, co określa jako "Ewolucja przez Projektowanie". Karakal przekracza oczekiwania klientów pod względem jakości produktów, obsługi i wiedzy eksperckiej.
Nazwa Karakal pochodzi od tureckiego „Czarne Ucho”, a zwierzę to zamieszkuje tereny od Afryki po Indie. Karakal to symbol doskonałej równowagi i siły, co jest odzwierciedleniem ducha marki Karakal w świecie sportów rakietowych.