1. Jakie są dostępne metody dostawy?
Dostępne metody dostawy i szczegółowe warunki wysyłki znajdziesz pod adresem: https://sportano.pl/dostawa
2. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych, a następnie przekazujemy je do kuriera. Niektóre produkty mogą wymagać dłuższego czasu realizacji - szczegóły znajdziesz na karcie produktu. Informacje dotyczące terminów dostawy dla różnych opcji wysyłki znajdziesz na stronie https://sportano.pl/dostawa
3. Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki?
Numer do śledzenia przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Numer dostępny jest także w Koncie Klienta – zaloguj się, następnie przejdź do zakładki "Zamówienia" i kliknij w wybrane zamówienie. Numer wklej na stronie przewoźnika, aby śledzić przesyłkę.
4. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
W większości przypadków kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. Jeżeli druga próba również będzie nieudana, to nastąpi zwrot przesyłki do Sportano. Po jej otrzymaniu przeprocesujemy zwrot, a Ty otrzymasz zwrot środków (maksymalnie w ciągu 14 dni, jeżeli zamówienie było opłacone).
5. Co się dzieje, gdy nie odbiorę paczki z automatu, punktu odbioru lub kurier nie zastanie mnie ponownie w domu?
W przypadku nieodebrania przesyłki zostanie ona odesłana do Sportano. Po jej otrzymaniu przeprocesujemy zwrot, a Ty otrzymasz zwrot środków (maksymalnie w ciągu 14 dni, jeżeli zamówienie było opłacone).
6. Czy jest możliwość ponownego nadania paczki?
Nie mamy możliwości ponownego nadania paczki. W takiej sytuacji zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.
7. W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Najczęściej zamówienia dostarczamy do sklepu stacjonarnego w ciągu 1-2 dni roboczych.
8. Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?
Czas rezerwacji zamówienia w sklepie stacjonarnym, to 3 dni robocze. Jeżeli potrzebujesz więcej czasu – daj nam znać.
9. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
· Uszkodzenie zauważone w obecności kuriera
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki możesz zrezygnować z jej odebrania. Jeżeli zdecydujesz się na jej odebranie, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody i poproś o jego kopię.
Niezwłocznie (nie później niż w ciągu 24 godzin) prześlij do nas skan/zdjęcie protokołu szkody, zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz informację, czy uszkodzeniu uległy również produkty znajdujące się w przesyłce.
Jeżeli tak, prześlij nam zdjęcia ukazujące uszkodzenia oraz ich krótki opis.
· Uszkodzenie zauważone po odbiorze paczki
Jeżeli opakowanie przesyłki nie było uszkodzone, a zauważyłeś/aś, że produkty, które się w niej znajdują posiadają uszkodzenia, prześlij do nas niezwłocznie (nie później niż w ciągu 24) zgłoszenie zawierające dokumentację zdjęciową uszkodzeń oraz o ile to możliwe, zdjęcie opakowania zewnętrznego wraz z opisem uszkodzeń.
10. Co zrobić, jeżeli zamówienie nie zostało dostarczone?
Jeśli otrzymałeś/aś od nas powiadomienie o wysłaniu zamówienia, a kurier nie skontaktował się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych, koniecznie daj nam o tym znać. Zweryfikujemy, dlaczego pojawił się taki problem.
11. Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
12. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą za granicę, skorzystaj z dedykowanej dla danego kraju wersji strony. Opcję tę znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu przy symbolu PL. Jeżeli nie odnajdujesz tam flagi swojego kraju skorzystaj z witryny Sportano.com.