Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 299 zł.

Darmowa dostawa nie obejmuje przesyłek wielkogabarytowych.

Więcej o dostawie
30 dni na zwrot od daty dostarczenia przesyłki. Sprawdź jak dokonać zwrotu
Większość produktów wysyłamy do 24h.

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wybranej metody dostawy.

Sprawdź szczegółowe informacje
Przełącznik nawigacyjny

Wpisz wyszukiwaną frazę, by zobaczyć podpowiedzi.

  • 1. Jakie są dostępne metody dostawy?

    Dostępne metody dostawy i szczegółowe warunki wysyłki znajdziesz pod adresem:  https://sportano.pl/dostawa

  • 2. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

    Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych, a następnie przekazujemy je do kuriera. Niektóre produkty mogą wymagać dłuższego czasu realizacji - szczegóły znajdziesz na karcie produktu. Informacje dotyczące terminów dostawy dla różnych opcji wysyłki znajdziesz na stronie https://sportano.pl/dostawa

  • 3. Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki?

    Numer do śledzenia przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Numer dostępny jest także w Koncie Klienta – zaloguj się, następnie przejdź do zakładki "Zamówienia" i kliknij w wybrane zamówienie. Numer wklej na stronie przewoźnika, aby śledzić przesyłkę.

  • 4. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

    W większości przypadków kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. Jeżeli druga próba również będzie nieudana, to nastąpi zwrot przesyłki do Sportano. Po jej otrzymaniu przeprocesujemy zwrot, a Ty otrzymasz zwrot środków (maksymalnie w ciągu 14 dni, jeżeli zamówienie było opłacone).

  • 5. Co się dzieje, gdy nie odbiorę paczki z automatu, punktu odbioru lub kurier nie zastanie mnie ponownie w domu?

    W przypadku nieodebrania przesyłki zostanie ona odesłana do Sportano. Po jej otrzymaniu przeprocesujemy zwrot, a Ty otrzymasz zwrot środków (maksymalnie w ciągu 14 dni, jeżeli zamówienie było opłacone).

  • 6. Czy jest możliwość ponownego nadania paczki?

    Nie mamy możliwości ponownego nadania paczki. W takiej sytuacji zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.

  • 7. W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?

    Najczęściej zamówienia dostarczamy do sklepu stacjonarnego w ciągu 1-2 dni roboczych.

  • 8. Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?

    Czas rezerwacji zamówienia w sklepie stacjonarnym, to 3 dni robocze. Jeżeli potrzebujesz więcej czasu – daj nam znać.

  • 9. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

    ·      Uszkodzenie zauważone w obecności kuriera

    W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki możesz zrezygnować z jej odebrania. Jeżeli zdecydujesz się na jej odebranie, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody i poproś o jego kopię.

    Niezwłocznie (nie później niż w ciągu 24 godzin) prześlij do nas skan/zdjęcie protokołu szkody, zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz informację, czy uszkodzeniu uległy również produkty znajdujące się w przesyłce.

    Jeżeli tak, prześlij nam zdjęcia ukazujące uszkodzenia oraz ich krótki opis.

    ·      Uszkodzenie zauważone po odbiorze paczki

    Jeżeli opakowanie przesyłki nie było uszkodzone, a zauważyłeś/aś, że produkty, które się w niej znajdują posiadają uszkodzenia, prześlij do nas niezwłocznie (nie później niż w ciągu 24) zgłoszenie zawierające dokumentację zdjęciową uszkodzeń oraz o ile to możliwe, zdjęcie opakowania zewnętrznego wraz z opisem uszkodzeń.

  • 10. Co zrobić, jeżeli zamówienie nie zostało dostarczone?

    Jeśli otrzymałeś/aś od nas powiadomienie o wysłaniu zamówienia, a kurier nie skontaktował się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych, koniecznie daj nam o tym znać. Zweryfikujemy, dlaczego pojawił się taki problem.

  • 11. Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

  • 12. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą za granicę, skorzystaj z dedykowanej dla danego kraju wersji strony. Opcję tę znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu przy symbolu PL. Jeżeli nie odnajdujesz tam flagi swojego kraju skorzystaj z witryny Sportano.com.

Kontakt

Brak odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość e-mail.