• Darmowa dostawa
  • 30 dni na zwrot
  • Wysyłka w 24 h
Przełącznik nawigacyjny

Lotto

Nie możemy odnaleźć pasujących produktów do zaznaczenia.

Lotto powstało w 1973 roku w Montebelluna w północnych Włoszech, a jej założycielem jest rodzina Caberlotto. Marka zadebiutowało jako producent obuwia sportowego, przede wszystkim butów do tenisa ziemnego. Następnie skupiła się na produkcji modeli do koszykówki, siatkówki, lekkoatletyki i piłki nożnej oraz weszła na rynek odzieży sportowej koncentrując się głównie na rynku włoskim. Już od początku działalności firma sponsorowała wielkie nazwiska tenisowe (Martina Navratilova, Boris Becker, Thomas Muster, Andrea Gaudenzi), co owocowało zwycięstwami na Wimbledonie, US Open i Roland Garros. W latach 80. Lotto rozszerzyło swoje portfolio o buty i odzież piłkarską. Pierwsze umowy sponsorskie podpisano z m.in. Dino Zoffem i Ruudem Gullitem i klubami: AC Milan, Napoli, Juventus, ChievoVerona i Real Saragossa oraz z reprezentacją Holandii. Zawodnicy mieli swój wkład zarówno w projektowanie, jak i dopracowywanie produktów. W tym czasie Lotto rozszerzyło działalność na rynek międzynarodowy. 
 
Aktualnie produkty Lotto Sport Italia (zmiana nazwy w czerwcu 1999 roku) są cenione na całym świecie przez profesjonalistów i amatorów za wysoką jakość, włoski styl, pasję, technologie oraz skuteczny program obsługi klienta. Oferta Loto skupia się wokół czterech kolekcji: Tennis, Football, Running i Lifestyle. Marka wiedzie prym w produkcji butów, obuwia i odzieży dla piłki nożnej, piłki nożnej 5-osobowej i tenisa. Od początku lat 80. firma udoskonala i poszerza kolekcję "leisurewear", która obejmuje obuwie oraz odzież męską, damską i dziecięcą do celów sportowo-rekreacyjnych, m.in. bluzy, t-shirty, koszulki polo. Włoski producent oferuje również okulary i artykuły piśmiennicze. 
 
Logo „podwójnego diamentu" nosiła m.in.: polska tenisistka Agnieszka Radwańska oraz piłkarze klubów Ruch Chorzów, Lech Poznań czy Wigury Suwałki. 

Rozwiń opis Zwiń opis