Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Lotto powstało w 1973 roku w Montebelluna w północnych Włoszech, a jej założycielem jest rodzina Caberlotto. Marka zadebiutowało jako producent obuwia sportowego, przede wszystkim butów do tenisa ziemnego. Następnie skupiła się na produkcji modeli do koszykówki, siatkówki, lekkoatletyki i piłki nożnej oraz weszła na rynek odzieży sportowej koncentrując się głównie na rynku włoskim. Już od początku działalności firma sponsorowała wielkie nazwiska tenisowe (Martina Navratilova, Boris Becker, Thomas Muster, Andrea Gaudenzi), co owocowało zwycięstwami na Wimbledonie, US Open i Roland Garros. W latach 80. Lotto rozszerzyło swoje portfolio o buty i odzież piłkarską. Pierwsze umowy sponsorskie podpisano z m.in. Dino Zoffem i Ruudem Gullitem i klubami: AC Milan, Napoli, Juventus, ChievoVerona i Real Saragossa oraz z reprezentacją Holandii. Zawodnicy mieli swój wkład zarówno w projektowanie, jak i dopracowywanie produktów. W tym czasie Lotto rozszerzyło działalność na rynek międzynarodowy.
Aktualnie produkty Lotto Sport Italia (zmiana nazwy w czerwcu 1999 roku) są cenione na całym świecie przez profesjonalistów i amatorów za wysoką jakość, włoski styl, pasję, technologie oraz skuteczny program obsługi klienta. Oferta Loto skupia się wokół czterech kolekcji: Tennis, Football, Running i Lifestyle. Marka wiedzie prym w produkcji butów, obuwia i odzieży dla piłki nożnej, piłki nożnej 5-osobowej i tenisa. Od początku lat 80. firma udoskonala i poszerza kolekcję "leisurewear", która obejmuje obuwie oraz odzież męską, damską i dziecięcą do celów sportowo-rekreacyjnych, m.in. bluzy, t-shirty, koszulki polo. Włoski producent oferuje również okulary i artykuły piśmiennicze.
Logo „podwójnego diamentu" nosiła m.in.: polska tenisistka Agnieszka Radwańska oraz piłkarze klubów Ruch Chorzów, Lech Poznań czy Wigury Suwałki.