Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 249 zł.

Darmowa dostawa nie obejmuje przesyłek wielkogabarytowych.

Więcej o dostawie
30 dni na darmowy zwrot od daty dostarczenia przesyłki. Sprawdź jak dokonać zwrotu
Większość produktów wysyłamy do 24h.

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wybranej metody dostawy.

Sprawdź szczegółowe informacje
Przełącznik nawigacyjny

Wpisz wyszukiwaną frazę, by zobaczyć podpowiedzi.

Usługi serwisowe łyżew

Przygotuj się na lodowisko z naszą usługą Ready to Skate. Skorzystaj z niej, a Twoje łyżwy będą naostrzone i gotowe do użycia, zaraz po wyjęciu z pudełka.

serwis łyżew

Oferowane przez nas pakiety

Usługa Ready to Skate

Pakiet Ready to Skate obejmuje:

  • Ostrzenie łyżew

Cena
19,99 zł

Warunki usługi
Produkty objęte usługą Ready to Skate podlegają zwrotowi.

Oferowane przez nas pakiety

Usługa Ready to Skate

Pakiet Ready to Skate obejmuje:

  • Ostrzenie łyżew

Cena
19,99 zł

Warunki usługi
Produkty objęte usługą Ready to Skate podlegają zwrotowi.


Sprawdź produkty


Najczęściej zadawane pytania

  • Czy można zwrócić produkt objęty usługą?

    Tak, produkt objęty usługą Ready to Skate podlega zwrotowi.

  • Kiedy otrzymam produkty objęte usługą?

    Usługa jest realizowana natychmiastowo i nie wpływa znacząco na czas realizacji zamówienia.

  • Kto wykonuje usługę serwisową?

    Usługę wykonują doświadczeni technicy serwisowi, którzy posiadają odpowiednie umiejętności i wiedzę dotyczącą konserwacji łyżew. Posiadamy profesjonalny zespół, który dba o skrupulatne i fachowe podejście do ostrzenia łyżew przy użyciu wysokiej jakości sprzętu.

  • Na jakim sprzęcie ostrzone są łyżwy?

    Do ostrzenia używamy maszyny SSW-2/H10 wyposażonej w uniwersalny uchwyt, kompatybilny praktycznie z wszystkimi modelami łyżew. Sprzęt zapewnia precyzyjne i szybkie ostrzenie każdego rodzaju łyżew.

  • Co w przypadku, gdy usługa serwisowa zostanie źle wykonana?

    W przypadku zastrzeżeń do usługi serwisowej możliwe jest złożenie reklamacji. W tym celu wypełnij formularz reklamacyjny oraz skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: kontakt@sportano.pl. Zapoznaj się z warunkami gwarancji i procedurami reklamacyjnymi przed skorzystaniem z usługi serwisowej.

  • Czy po dodaniu produktu do koszyka mogę wybrać usługę lub z niej zrezygnować?

    Po dodaniu produktu do koszyka istnieje możliwość edycji zamówienia poprzez wybranie/modyfikację/usunięcie usługi serwisowej. Po złożeniuzamówienianie ma możliwości rezygnacji z usługi.

  • Czy mogę zamówić kilka takich samych produktów i wykupić dla nich usługę serwisową?

    Tak, można zamówić kilka takich samych produktów wraz z usługą serwisową. 

  • Czy mogę zareklamować produkt objęty usługą?

    Tak, można zareklamować produkt objęty usługą serwisową. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny podając powód reklamacji wraz ze zdjęciem produktu, datę stwierdzenia wady oraz oczekiwania dotyczące sposobu rozwiązania sprawy (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy, naprawa). Skontaktuj się również z Działem Obsługi Klienta: kontakt@sportano.pl. Przed skorzystaniem z usługi serwisowej zapoznaj się z warunkami gwarancji i procedurami reklamacyjnymi.