Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 249 zł.

Darmowa dostawa nie obejmuje przesyłek wielkogabarytowych.

Więcej o dostawie
30 dni na darmowy zwrot od daty dostarczenia przesyłki. Sprawdź jak dokonać zwrotu
Większość produktów wysyłamy do 24h.

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wybranej metody dostawy.

Sprawdź szczegółowe informacje
Przełącznik nawigacyjny

Wpisz wyszukiwaną frazę, by zobaczyć podpowiedzi.

Usługi serwisowe dla nart

Zakup nowych nart to dopiero pierwszy krok do przygód na stoku. Aby uniknąć problemów na stoku i zagwarantować, że narty będą działać na najwyższym poziomie, skorzystaj z naszych profesjonalnych usług serwisowych. 

serwis nart

Oferowane przez nas pakiety

Usługa Ready to Ski

Usługa Ready to Ski obejmuje montaż i regulację wiązań narciarskich, poprzez dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego narciarza. 
W celu zakupu nart wraz z usługą, podczas składania zamówienia lub po dodaniu nart do koszyka wybierz
dodatkowy pakiet Ready to Ski i podaj wymagane dane.

Dane niezbędne do realizacji usługi:

  • Waga użytkownika
  • Wzrost użytkownika (cm)
  • Długość skorupy buta narciarskiego
  • Poziom umiejętność jazdy

Usługa obejmuje:

  • Profesjonalny montaż wiązań

Cena
1 zł

Warunki usługi
Skorzystanie z usługi "Ready to Ski" wyklucza możliwość zwrotu produktu. Wszystkie usługi serwisowe są płatne i opcjonalne. Klient może wybrać  jedną usługę per zakupiony produkt. 

Oferowane przez nas pakiety

Usługa Ready to Ski

Usługa Ready to Ski obejmuje montaż i regulację wiązań narciarskich, poprzez dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego narciarza. 
W celu zakupu nart wraz z usługą, podczas składania zamówienia lub po dodaniu nart do koszyka wybierz
dodatkowy pakiet Ready to Ski i podaj wymagane dane.

Dane niezbędne do realizacji usługi:

  • Waga użytkownika
  • Wzrost użytkownika (cm)
  • Długość skorupy buta narciarskiego
  • Poziom umiejętność jazdy

Usługa obejmuje:

  • Profesjonalny montaż wiązań

Cena
1 zł

Warunki usługi
Skorzystanie z usługi "Ready to Ski" wyklucza możliwość zwrotu produktu. Wszystkie usługi serwisowe są płatne i opcjonalne. Klient może wybrać  jedną usługę per zakupiony produkt. 


Sprawdź produkty


Najczęściej zadawane pytania

  • Czy można zwrócić produkt objęty usługą?

    Produkt objęty usługą Ready to Ski nie podlega zwrotowi ze względu na dostosowanie wiązań do indywidualnychpotrzeb i parametrów klienta.

  • Kiedy otrzymam produkty objęte usługą?

    Usługa jest realizowana natychmiastowo po poprawnym złożeniu zamówienia i nie powinna znacząco wpływać na czas wysyłki towaru. Do opóźnienia wysyłki zamówienia może dojść w wyjątkowych sytuacjach, w tym w przypadku pojawienia się niejasności dotyczących informacji przekazanych w formularzuzakupu. Wówczas może być konieczny kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zweryfikowania poprawności danych. To pomoże nam zapewnić najwyższą jakość świadczonej usługi.
  • Kto wykonuje usługę serwisową?

    Usługę wykonują doświadczeni technicy serwisowi, którzy posiadają odpowiednie umiejętności i wiedzę dotyczącą konserwacji nart. Posiadamy profesjonalny zespół, który dba o skrupulatne i fachowe podejście do montażuoraz regulacji wiązań do nart, aby zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie na stoku.

  • Co w przypadku, gdy usługa serwisowa zostanie źle wykonana?

    W przypadku źle wykonanej usługi serwisowej klient ma prawo do reklamacji. Procedura obejmuje wypełnienie formularzu reklamacyjnego oraz kontakt z Działem Obsługi Klienta: kontakt@sportano.pl. Zanim skorzystasz z usługi serwisowej, zapoznaj się z warunkami gwarancji i procedurami reklamacyjnymi.

  • Czy po dodaniu produktu do koszyka mogę wybrać lub zrezygnować z usługi?

    Po dodaniu produktu do koszyka istnieje możliwość edycji zamówienia poprzez wybranie/modyfikację/usunięcie usługi serwisowej. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości rezygnacji z usługi.

  • Czy mogę zamówić kilka takich samych produktów i wykupić dla nich usługę serwisową?

    Tak, można zamówić kilka takich samych produktów wraz z usługą serwisową. Pamiętaj, aby przy każdym produkcie podać konkretne dane dotyczące parametrów przyszłego użytkownika. 

  • Czy mogę zareklamować produkt objęty usługą?

    Tak, można zareklamować produkt objęty usługą serwisową. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny podając powód reklamacji wraz ze zdjęciem produktu, datę stwierdzenia wady oraz oczekiwania dotyczące sposobu rozwiązania sprawy (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy, naprawa). Skontaktuj się również z Działem Obsługi Klienta:kontakt@sportano.pl. Przed skorzystaniem z usługi serwisowej zapoznaj się z warunkami gwarancji i procedurami reklamacyjnymi.