Latawiec kitesurfingowy F-ONE Bandit S3 glacier/abyss
W trzeciej odsłonie F-ONE BANDIT S udało się dostarczyć idealną mieszankę komponentów do surfingu i strapless freestyle. Wysoce responsywny, intuicyjny, zdolny do super driftu w połączeniu z łatwością latawca i jego nienagannym prowadzeniem w każdych warunkach.
Podstawowe
Ostrzeżenia i dane producenta
Pozostałe dane
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie latawca kitesurfingowego marki F-ONE. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar (m) | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Zakres wiatru (kts) | 30+ | 25+ | 23+ | 18+ | 16-25 | 14-22 | 12-22 | 10-20 |
Waga (kg) | 1,72 | 1,89 | 2,07 | 2,25 | 2,45 | 2,63 | 2,84 | 3,03 |
Prawdziwy partner dla kite surferów, BANDIT S3 podąża za każdym Twoim ruchem z pełną kontrolą. Latawiec nigdy nie skacze z mocą, jeśli rzucisz latawiec w okno, po prostu pozwala ci na płynne latanie w odpowiedniej pozycji i jazdę na wyczucie. Zapewnia to bardziej subtelną jazdę, a także stałe połączenie mocy z deską. Jego wybaczająca natura sprawia, że BANDIT siedzi i czeka na Twoje kolejne ruchy.
Reakcja na skręcanie w szotach została zwiększona, co daje większą kontrolę nad pozycją latawca. Obsługa latawca jest precyzyjna i zapewnia bardziej subtelną jazdę. Nie jesteś odciągany od deski, ani nie masz zaburzonej trajektorii. Dostarczanie mocy jest czyste i, mimo że szybkie, to bardzo intuicyjne w odczuciu.
Drifting jest jak najbardziej na miejscu, Twoje linki są trochę luźniejsze a BANDIT S3 potrzebuje tylko sekundy, aby się zatrzymać i być gotowym na kolejne ruchy, co pozwala Ci utrzymać zaangażowanie latawca przez cały czas surfowania. Krawędź prowadząca ma nową średnicę, oferując większą kontrolę. Nowy podwójny pionowy panel wokół krawędzi spływu oferuje elegancki profil dla najbardziej stabilnego lotu.
Szczegóły produktu
Delta C-Shape
DELTA C-SHAPE jest opatentowaną konstrukcją stosowaną przez F-ONE we wszystkich latawcach od 15 lat. Konstrukcja oferuje stabilność i sterowność przy pełnym odpuszczeniu, z możliwością podłączenia linek przednich wyżej na krawędzi prowadzącej latawca. Kształt ten był wynikiem badań projektowych mających na celu maksymalną optymalizację aerodynamicznych osiągów latawca oraz jego depower. Daje on możliwość zmieszczenia większej powierzchni czaszy w środkowych sekcjach, aby stworzyć większą powierzchnię projekcji na wiatr, podczas gdy kształt C Shape sprawia, że latawiec pozostaje responsywny i płynny.
Wzmocnienie krawędzi czołowej
Większość szwów na krawędzi czołowej jest zabezpieczona odporną na ścieranie tkaniną Kevlar®, aby zapobiec zniszczeniu szwów, gdy profil latawca jest narażony na agresywne tarcie o ziemię.
Technoforce
TECHNOFORCE™ firmy TEIJIN to tkanina poliestrowa o wysokiej gęstości i strukturze odpornej na rozdarcia, w której zastosowano cienką przędzę o wysokim napięciu.
Płaskie szwy
Mocniejszy montaż paneli: są one teraz sklejone i zszyte, dzięki czemu czasza jest bardziej odporna na rozdarcia.
Końcówki krawędzi
Końcówki krawędzi natarcia mają zmniejszoną średnicę, są opływowe, aby zmniejszyć opór i wyposażone w pasek, aby uniknąć plątania się uzdy.
Pompowanie rozpórki
Pojedyncza rurka z zaworkiem blokującym ułatwia obsługę zarówno na spocie, jak i serwisowanie w przypadku konieczności wymiany jednej z komór.
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!