Rower triathlonowy Orbea Tri Ordu M20LTD speed silver brigh
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower Orbea Tri Ordu M20LTD dla zaawansowanych triathlonistów, którzy potrzebują szybszy i bardziej ergonomiczny rower, z lepszą integracją i niższą masą.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru ORDU M20LTD marki Orbea. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | XS | S/M | M/L | XL |
Wzrost (cm) | <170 | 170-180 | 175-185 | >185 |
A - Rura podsiodłowa (mm) | 59 | 96 | 96 | 149 |
B - Rura pozioma (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 |
C - Rura sterowa (st.) | 75 | 75 | 75 | 75 |
D - Tylny trójkąt (mm) | 971 | 1007 | 1007 | 1048 |
E - Wysokość suportu (mm) | 74-78 | 74-78 | 74-78 | 74-78 |
F - Opuszczenie supportu (mm) | 746 | 781 | 781 | 831 |
G - Rozstaw osi (mm) | 578 | 613 | 613 | 654 |
H - Kąt główki | 60 | 60 | 60 | 60 |
I - Kąt siodełka | 380 | 380 | 380 | 380 |
J - Przekrok (mm) | 481 | 516 | 516 | 566 |
K - Reach (mm) | 641 | 665 | 665 | 689 |
L - Stack (mm) | 605 | 640 | 690 | 740 |
Opis produktu
Rower Orbea Tri Ordu zaprojektowano tak, aby pasował do jak najszerszej grupy kolarzy – zarówno triathlonistów, jak i kolarzy szosowych, którzy potrzebują roweru do jazdy na czas zgodnego z przepisami UCI.
Ordu jest eleganckim połączeniem aerodynamiki, wagi, prowadzenia i ergonomii, które uzyskano dzięki ponad 2500 godzinom analiz ramy, widelca i kokpitu oraz zidentyfikowaniu obszarów, które można udoskonalić i zmniejszyć opór aerodynamiczny.
W rowerze triathlonowym Orbea zastosowała własną kierownicę, co pozwoliło precyzyjnie dopracować współpracę ramy i widelca oraz zaprojektować system mocowania „przedniego słupka" dla przedłużek.
Wydłużono zasięg, aby zwiększyć stabilność, zwłaszcza w aerodynamicznej pozycji z łokciami na podkładkach. Regulacja wysokości podłokietnika i przedłużenia jest łatwa dzięki systemowi Front Post, który podnosi cały zespół za pomocą jednej kolumny. Jest to rozwiązanie identyczne z koncepcją wspornika siodła. Z kolei wspornik dolny zamontowano niżej dla lepszego rozkładu masy i równowagi.
W Tri Ordu w rozmiarach XS i SM zastosowano sztycę przednią o średnicy 150 mm i zakresie skoku 90 mm, a w rozmiarach ML i XL sztycę przednią o średnicy 200 mm i zakresie skoku 140 mm. Regulacja odbywa się dzięki dwóm śrubom umieszczonym w przedniej części kierownicy. Duży zakres regulacji nie tylko zapewnia precyzyjne ustawienie pozycji w trakcie jazdy, ale także przekłada się na lepszą ogólną wydajność.
Dzięki zaledwie czterem punktom aktywacji można łatwo dostosować najważniejsze wymiary kokpitu, co oznacza, że wystarczy poluzować tylko kilka śrub, aby łatwo spakować rower na czas podróży.
W przypadku tego roweru hiszpańska marka Orbea postawiła na integrację każdego komponentu - hamulców, kół, kierownicy, wspornika siodła, systemu hydracyjnego i przechowywania, co zaowocowało zmniejszeniem oporu powietrza o 11,5%.
Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8000 SS
Doskonałe technicznie przerzutki szosowe z grupy ULTEGRA. Oferują najlepszą kulturę pracy i niezwykłe wrażenia z jazdy. Produkty z grupy Ultegra Road są najlepsze dla kolarzy szosowych, od profesjonalistów po zapalonych amatorów. Niezawodna, długotrwała i płynna zmiana biegów w każdych warunkach. Łatwo dostępne śruby regulacyjne pozwalają na idealne dopasowanie przerzutki w każdej sytuacji.
System Front Post
Regulację wysokości podłokietników i nadstawek ułatwia system Front Post, który podnosi całą jednostkę na jednym słupku. Jest to podobne do koncepcji słupka podsiodłowego. Z kolei dolny wspornik jest zamontowany niżej, aby rozłożyć ciężar i zapewnić równowagę.
Hydrauliczny hamulec tarczowy Triva
To wysokiej klasy hydrauliczne hamulce tarczowe, charakteryzują się płaskim mocowaniem ze stopu na dwa tłoki. Są aerodynamiczne i mają komfortowe, ergonomiczne dźwignie. Umożliwia łatwą aktualizację Di2 poprzez dodanie akcesorium portu przełącznika.
Prowadzenie kabli
Linki i przewody hamulcowe są prowadzone bezpośrednio wewnątrz wspornika pod aerodynamiczną osłoną, co zapobiega ocieraniu się i grzechotaniu, a wspornik można swobodnie regulować. Ogranicza to również możliwość zahaczenia linek podczas jazdy w terenie, co wpływa pozytywnie na zwiększenie bezpieczeństwa.
Lekkość i wytrzymałość
Karbonowa rama charakteryzuje się przede wszystkim dużą lekkością, przy jednoczesnym zachowaniu sprężystości oraz wytrzymałości na przeciążenia podczas jazdy.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!