Rower Orbea Tri Ordu M20LTD dla zaawansowanych triathlonistów, którzy potrzebują szybszy i bardziej ergonomiczny rower, z lepszą integracją i niższą masą.
Dane Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem użytkowania roweru szosowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe korzystanie z roweru może prowadzić do poważnych urazów i zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Zawsze przestrzegaj zasad ruchu drogowego i używaj odpowiedniego wyposażenia ochronnego, takiego jak kask i odblaski. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem ROWERA SZOSOWEGO: 1. Zagrożenia związane z konserwacją i stanem technicznym roweru, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego użytkowania, 3. Ryzyko związane z niewłaściwym dopasowaniem roweru do użytkownika, 4. Zagrożenia związane z ruchem drogowym. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru szosowego może prowadzić do poważnych obrażeń ciała, w tym złamań, uszkodzeń mięśni czy otarć. Dbaj o stan techniczny roweru, przestrzegaj zasad ruchu drogowego i korzystaj z odpowiedniego wyposażenia ochronnego, aby zminimalizować ryzyko wypadków i cieszyć się bezpieczną jazdą.
Gwarancja
Pozostałe dane
Rower triathlonowy Orbea Tri Ordu M20LTD speed silver brigh (TRI ORDU M20LTD)
Rower Orbea Tri Ordu zaprojektowano tak, aby pasował do jak najszerszej grupy kolarzy – zarówno triathlonistów, jak i kolarzy szosowych, którzy potrzebują roweru do jazdy na czas zgodnego z przepisami UCI.
Ordu jest eleganckim połączeniem aerodynamiki, wagi, prowadzenia i ergonomii, które uzyskano dzięki ponad 2500 godzinom analiz ramy, widelca i kokpitu oraz zidentyfikowaniu obszarów, które można udoskonalić i zmniejszyć opór aerodynamiczny.
W rowerze triathlonowym Orbea zastosowała własną kierownicę, co pozwoliło precyzyjnie dopracować współpracę ramy i widelca oraz zaprojektować system mocowania „przedniego słupka" dla przedłużek.
Wydłużono zasięg, aby zwiększyć stabilność, zwłaszcza w aerodynamicznej pozycji z łokciami na podkładkach. Regulacja wysokości podłokietnika i przedłużenia jest łatwa dzięki systemowi Front Post, który podnosi cały zespół za pomocą jednej kolumny. Jest to rozwiązanie identyczne z koncepcją wspornika siodła. Z kolei wspornik dolny zamontowano niżej dla lepszego rozkładu masy i równowagi.
W Tri Ordu w rozmiarach XS i SM zastosowano sztycę przednią o średnicy 150 mm i zakresie skoku 90 mm, a w rozmiarach ML i XL sztycę przednią o średnicy 200 mm i zakresie skoku 140 mm. Regulacja odbywa się dzięki dwóm śrubom umieszczonym w przedniej części kierownicy. Duży zakres regulacji nie tylko zapewnia precyzyjne ustawienie pozycji w trakcie jazdy, ale także przekłada się na lepszą ogólną wydajność.
Dzięki zaledwie czterem punktom aktywacji można łatwo dostosować najważniejsze wymiary kokpitu, co oznacza, że wystarczy poluzować tylko kilka śrub, aby łatwo spakować rower na czas podróży.
W przypadku tego roweru hiszpańska marka Orbea postawiła na integrację każdego komponentu - hamulców, kół, kierownicy, wspornika siodła, systemu hydracyjnego i przechowywania, co zaowocowało zmniejszeniem oporu powietrza o 11,5%.
Szczegóły produktu

Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8000 SS
Doskonałe technicznie przerzutki szosowe z grupy ULTEGRA. Oferują najlepszą kulturę pracy i niezwykłe wrażenia z jazdy. Produkty z grupy Ultegra Road są najlepsze dla kolarzy szosowych, od profesjonalistów po zapalonych amatorów. Niezawodna, długotrwała i płynna zmiana biegów w każdych warunkach. Łatwo dostępne śruby regulacyjne pozwalają na idealne dopasowanie przerzutki w każdej sytuacji.

System Front Post
Regulację wysokości podłokietników i nadstawek ułatwia system Front Post, który podnosi całą jednostkę na jednym słupku. Jest to podobne do koncepcji słupka podsiodłowego. Z kolei dolny wspornik jest zamontowany niżej, aby rozłożyć ciężar i zapewnić równowagę.

Hydrauliczny hamulec tarczowy Triva
To wysokiej klasy hydrauliczne hamulce tarczowe, charakteryzują się płaskim mocowaniem ze stopu na dwa tłoki. Są aerodynamiczne i mają komfortowe, ergonomiczne dźwignie. Umożliwia łatwą aktualizację Di2 poprzez dodanie akcesorium portu przełącznika.

Prowadzenie kabli
Linki i przewody hamulcowe są prowadzone bezpośrednio wewnątrz wspornika pod aerodynamiczną osłoną, co zapobiega ocieraniu się i grzechotaniu, a wspornik można swobodnie regulować. Ogranicza to również możliwość zahaczenia linek podczas jazdy w terenie, co wpływa pozytywnie na zwiększenie bezpieczeństwa.

Lekkość i wytrzymałość
Karbonowa rama charakteryzuje się przede wszystkim dużą lekkością, przy jednoczesnym zachowaniu sprężystości oraz wytrzymałości na przeciążenia podczas jazdy.
Dla wybranych rowerów, przy zakupie, możesz dodać usługę wstępnego złożenia. Usługę wstępnego złożenia roweru Ready to Ride możesz wybrać zaraz po dodaniu roweru do koszyka. | |
![]() |
![]() |
Samodzielny montaż - 0,00 zł | Ready to Ride - 69,00 zł |
Potrafisz samodzielnie złożyć rower, wyregulować przerzutki i hamulce, a centrowanie kół nie jest dla Ciebie problemem? Wybierz opcję wysyłki roweru do samodzielnego złożenia. Otrzymasz rower w stanie fabrycznym, gotowy do złożenia zgodnie z instrukcją. Niektórzy producenci wymagają, aby ich rowery były składane przez autoryzowany serwis. Przed samodzielnym montażem zapoznaj się z warunkami gwarancji. Jeśli nie czujesz się pewnie, wybierz usługę "Ready to Ride", a Twój rower będzie złożony profesjonalnie i zgodnie z warunkami gwarancji. |
Chcesz mieć pewność, że rower jest prawidłowo złożony? Zamów usługę “Ready to Ride”, a my zajmiemy się montażem i regulacją Twojego roweru. Aby być gotowym do jazdy, po zakupie roweru wystarczy jedynie założyć przednie koło, pedały i wspornik siodła. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo jazdy. Pakiet zawiera:
|

Cześć
Podoba mi się
Wystaw opinię

Rower triathlonowy Orbea Tri Ordu M20LTD speed silver brigh
Rower triathlonowy Orbea Tri Ordu M20LTD speed silver brigh
Dostępna usługa złożenia roweru