Rower szosowy Orbea Orca Aero M31e LTD PWR 2022 blue carbon
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower szosowy Orbea Orca Aero M31e LTD PWR o doskonałej równowadze aerodynamiki oraz sztywności w stosunku do wagi i ergonomii.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru ORCA AERO M31eLTD PWR marki Orbea. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | 49 | 51 | 53 | 55 | 57 |
Wzrost (cm) | 160-166 | 167-172 | 173-179 | 180-185 | 186-191 |
A - Rura podsiodłowa (mm) | 474 | 499 | 524 | 544 | 564 |
B - Rura pozioma (mm) | 520,8 | 532,9 | 545,5 | 557,5 | 573,1 |
C - Rura sterowa (st.) | 100,8 | 117,2 | 134,9 | 155,2 | 173,2 |
D - Tylny trójkąt (mm) | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
E - Wysokość suportu (mm) | 260 | 260 | 262 | 262 | 262 |
F - Opuszczenie supportu (mm) | 263 | 263 | 265 | 265 | 265 |
G - Rozstaw osi (mm) | 76 | 76 | 74 | 74 | 74 |
H - Kąt główki | 971 | 974,8 | 976,1 | 986,4 | 996,9 |
I - Kąt siodełka | 71,5 | 72,2 | 72,8 | 73 | 73,2 |
J - Przekrok (mm) | 74 | 73,7 | 73,5 | 73,5 | 73,2 |
K - Reach (mm) | 376 | 380 | 385 | 391 | 398 |
L - Stack (mm) | 505 | 523 | 542 | 562 | 580 |
M - Widelec (mm) | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |
Opis produktu
Tysiące godzin modelowania, sesji w tunelu aerodynamicznym i testów terenowych, podczas których każdy komponent został dokładnie przeanalizowany.
To wszystko sprawia, że Orca Aero jest najlepszym aerodynamicznym rowerem szosowym, który pozwala kolarzowi maksymalnie zwiększyć wydajność jazdy i bezproblemowe prześlizgiwać się przez kolejne kilometry trasy.
Niezliczone ulepszenia w tym rowerze szosowym łącznie zmniejszają opór powietrza o 15W przy prędkości 40 km/h lub o 28W przy prędkości 50 km/h.
W Orbea Orca Aero M31e LTD PWR wyrównano ramy z opływem powietrza, zoptymalizowano przekroje, wygładzono przejścia i wprowadzono wiele innych ulepszeń pozwalających znacząco zredukować opór powietrza.
Znaczna większość obciążeń skrętnych i bocznych została przeniesiona przez dolną część ramy, która dzięki odpowiedniej sztywności pozwala bezpośrednio przenosić moc na tylne koło.
Pozioma rura górna i dolne rury łańcuchowe poprawiają przepływ powietrza, a jednoprofilowe przejścia między rurą przednią, dolną oraz podsiodłową i wspornikami siodła zmniejszają turbulencje w tych obszarach.
Aerodynamiczna kierownica, wspornik kierownicy i wspornik siodła zmniejszają opór powietrza wokół tylnego koła.
Atuty
Prowadzenie kabli
Linki i przewody hamulcowe są prowadzone bezpośrednio wewnątrz wspornika pod aerodynamiczną osłoną, co zapobiega ocieraniu się i grzechotaniu, a wspornik można swobodnie regulować. Ogranicza to również możliwość zahaczenia linek podczas jazdy w terenie, co wpływa pozytywnie na zwiększenie bezpieczeństwa.
Elektroniczny system zmiany biegów
Doświadcz lepszej jazdy na rowerze: SRAM Rival eTap AXS oferuje technologię, której potrzebują nowocześni kolarze, w tym intuicyjną bezprzewodową, innowacyjną zmianę biegów, zintegrowany pomiar mocy i łączność AXS. Logika bezprzewodowej zmiany biegów eTap to prosty i intuicyjny sposób na zmianę biegów za pomocą jednego przycisk do bez wysiłkowej, drugi przycisk do mocnej, prostej i intuicyjnej obsługi.
Hamulce hydrauliczne SRAM
SRAM Rival eTap AXS oferuje najlepsze wrażenia z hamowania dla wszystkich rowerzystów. Oczywiście mamy moc, której potrzebujesz, kiedy jej potrzebujesz, ale to właśnie precyzyjne sterowanie i regulacja zakresu dla różnych rozmiarów dłoni sprawiają, że nasze hamulce się wyróżniają.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!