Rower elektryczny Orbea Gain D30 36V 6.9Ah 248Wh white/grey
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower elektryczny Orbea Gain D30 to lekki, sportowy i łatwy w prowadzeniu model zaprojektowany z myślą o długich przejażdżkach.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie elektrycznego roweru Gain D30 marki Orbea. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | S | M | L | XL |
Wzrost (cm) | 160-170 | 170-180 | 180-190 | 190-200 |
A - Rura podsiodłowa (mm) | 485 | 515 | 545 | 575 |
B - Rura pozioma (mm) | 530 | 547 | 571 | 589 |
C - Rura sterowa (st.) | 122 | 146 | 172 | 196 |
D - Tylny trójkąt (mm) | 420 | 420 | 420 | 420 |
E - Wysokość suportu (mm) | 267 | 267 | 267 | 267 |
F - Opuszczenie supportu (mm) | 74 | 74 | 74 | 74 |
G - Rozstaw osi (mm) | 1002 | 1017 | 1036 | 1050 |
H - Kąt główki | 71,5 | 72 | 72 | 72,5 |
I - Kąt siodełka | 74,5 | 74,5 | 74 | 74 |
J - Przekrok (mm) | 749,5 | 773,83 | 798,36 | 817,55 |
K - Reach (mm) | 377 | 388 | 399 | 410 |
L - Stack (mm) | 550 | 575 | 600 | 625 |
M - Widelec (mm) | 400 | 400 | 400 | 400 |
Opis produktu
Rower elektryczny Orbea Gain D30 zbudowano według koncepcji Enough Energy, która dzięki zaawansowanemu układowi przeniesienia napędu zapewnia płynne, zrównoważone i niezawodne wspomaganie pedałowania na takich poziomach, które pozwalają poprawić jakość jazdy bez nadmiernego jej ułatwiania.
Centrum sterowania w tym rowerze to atrakcyjny i dyskretny przycisk na górnej rurze oraz komputer zamontowany na wsporniku kierownicy, a światło do jazdy dziennej i opcjonalne światła drogowe pozwalają jeździć w każdych warunkach.
Za pomocą prostego interfejsu iWoc ONE można włączyć lub wyłączyć system, sprawdzić poziom wspomagania silnika i wyświetlić pozostały poziom naładowania baterii. Kolorowe podświetlenie LED sprawia, że wszystkie potrzebne informacje są w zasięgu ręki.
Umieszczenie w Gain D30 silnika na osi tylnego koła pozwala cieszyć się pedałowaniem bez oporu, gdy wspomaganie jest wyłączone. Algorytm symulacji momentu obrotowego umożliwia dopasowanie mocy wejściowej do skoku pedału, co przekłada się na generowanie większej mocy, gdy jest ona potrzebna i oszczędzania jej, kiedy nie jest wymagana.
Obecność Internal Cable Routing, czyli systemu poprowadzenia kabli pod wspornikiem kierownicy i przez główkę ramy zapewnia jazdę bez ocierania i grzechotania, a opatentowane podkładki dystansowe pod główkę ramy ułatwiają przepływ powietrza i zapewniają łatwą regulację.
Geometria Orbea “Endurance” skutkuje rowerem, który jest precyzyjny oraz intuicyjny w prowadzeniu, a także zwiększa jego wytrzymałość. Kąty i wymiary są starannie przemyślane w różnych rozmiarach, aby zmaksymalizować komfort rowerzysty w czasie dłuższej wymagającej jazdy.
Atuty
Osłona dostępu do baterii
Gain D30 posiada tylko jedno zewnętrzne połączenie przewodów, co umożliwia zdjęcie tylnego koła z roweru. Przewód jest schowany pod dolną częścią “tylnego trójkąta” i ukryty za gładko zintegrowaną osłoną. Niewidoczny jest też port dostępu do baterii (schowany pod główką ramy), a jej osłona dobrze komponuje się z górną rurą. Taka konstrukcja zapobiega dostawaniu się wody podczas jazdy w deszczu i chroni przed uszkodzeniem elektroniki.
Wkomponowana w ramę bateria x35
Akumulator Enough Range firmy Gain zapewnia wystarczającą moc bez stosowania nieporęcznego akumulatora o dużej mocy, który musi być zdejmowany z roweru. Dodatkowe zasięgi pozwala natomiast wykręcać Range Extender, zewnętrzna bateria, która świetnie integruje się z koszykiem na bidon. Po dodaniu do systemu Ebikemotion X35, bateria zapewnia dodatkowe 208 W/h do 248W/h pojemności wewnętrznej baterii. Zwiększa to pojemność baterii systemowej do ponad 450 W/h, zwiększając zasięg o 70%.
Centrum sterowania
Przycisk umożliwiający płynne i pozycyjne sterowanie silnikiem został dyskretnie umieszczony na ramie z przodu, w zasięgu ręki, a sam komputer na wsporniku kierownicy. Dzięki temu bezpiecznie, nawet w trakcie jazdy możemy kontrolować pracę silnika i dostosowywać ją do aktualnych potrzeb.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!