Rower szosowy Pinarello Paris Disc Ultegra 2x11 Fulcrum 500 blue/steel
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower szosowy Paris Disc Ultegra marki Pinarello to propozycja dla kolarzy, którzy chcą jeździć szybko z zachowaniem najwyższego komfortu na długich trasach. Zastosowane zaawansowane technologicznie rozwiązania gwarantują doskonałe osiągi.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru Paris Disc marki Pinarello. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | 430 | 460 | 490 | 515 | 530 | 545 | 560 | 580 | 600 |
CE - Rura podsiodłowa (realna długość) | 425 | 450 | 470 | 495 | 510 | 525 | 540 | 560 | 590 |
L - Efektywna dlugość górnej rury | 492 | 509 | 525 | 536 | 545 | 555 | 565 | 577 | 590 |
A [°] - Kąt rury podsiodłowej | 75,25 | 74,5 | 74 | 73,75 | 73,5 | 73,25 | 73 | 72,75 | 72,5 |
B [°] - Kąt główki | 70 | 70,5 | 71 | 71,5 | 72 | 72,25 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
P - Długość tylnego trójkąta | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
T - Główka ramy | 119 | 124 | 136 | 145 | 155 | 167 | 181 | 205 | 226 |
D - Opuszczenie supportu | 67 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 67 | 67 |
R - wysunięcie widelca | 52 | 52 | 52 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 |
G - Długość widelca (oś główki) | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 |
REACH | 347,4 | 357,5 | 367,2 | 373,6 | 377,5 | 381,6 | 385 | 388,9 | 292,9 |
STACK | 512,4 | 524 | 537,2 | 549,2 | 560,5 | 572,8 | 587,1 | 605 | 625 |
Opis produktu
Szosowy rower Paris od marki Pinarello, wyposażony w osprzęt Shimano Ultegra R8000 11s, to propozycja dla kolarzy, którzy chcą jeździć szybko i z zachowaniem doskonałego komfortu na długich dystansach. Zespół techników z PinaLab, dzięki swojej ciężkiej pracy, opracował model roweru szosowego endurance bez pominięcia jego wyścigowego charakteru. W wyniku dobrania właściwej długości ramy i zachowania odpowiednich kątów powstała komfortowa geometria roweru zachowująca swoje wyjątkowe, sportowe zacięcie.
Niesamowity komfort podczas jazdy na różnego typu nawierzchniach udało się uzyskać dzięki użyciu zaawansowanego włókna węglowego Torayca T600 UD w konstrukcji asymetrycznej ramy. Struktura włókna o jednokierunkowym wykończeniu poprawia właściwości jezdne roweru, a przenoszone z drogi drgania są w większości pochłaniane. Całość konstrukcji uzyskała także odpowiedni poziom sztywności i dobry transfer mocy, przy stosunkowo niskiej wadze.
Dodatkowo Paris wyposażony został w widelec ONDA z klapką ForkFlap™, który dodatkowo wpływa na wysoki komfort, zwłaszcza na nierównej nawierzchni, ponieważ pozwala na redukcję wstrząsów wzdłużnych i bocznych. Jego kształt zapewnia doskonałe prowadzenie w zakrętach i odpowiednią stabilność. ONDA to sprawdzony wybór marki Pinarello od 2000 roku.
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia, prosimy więc aby sugerować się aktualnym opisem technicznym zamieszczonym na poniższej karcie produktu. Zdjęcia prezentujące oferowany towar mają jedynie charakter poglądowy.
Zwrócić uwagę należy także na estetyczny wygląd całości, za który odpowiada sposób prowadzenia kabli. Zostały one schowane wewnątrz ramy, co znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa i minimalizuje ryzyko uszkodzenia okablowania. Wpływa to także na redukcję hałasu, który może pojawiać się w wyniku poruszanych pędem powietrza kabli. Dzięki temu maksymalnie skupisz się na drodze przed Tobą.
Rower Pinarello Paris wyposażony został w grupę osprzętu Shimano Ultegra R8000 11s, która gwarantuje doskonałą kontrolę we wszystkich warunkach. Kaseta szosowa Shimano Ultegra R8000 11s charakteryzuje się szerokim zakresem przełożeń, zarówno na drogach asfaltowych, jak i mieszanych. Współpracujący z nią łańcuch kierunkowy HG701-11 poprawia płynność zmiany przełożeń, a dzięki zastosowaniu powłoki SIL-TEC jest niezwykle trwały. Całość pracuje cicho i efektywnie. Nisko profilowa konstrukcja przerzutki tylnej ogranicza możliwość uszkodzenia w razie wypadku. Całość jest lekka i trwała, a zmiana przełożeń płynna. Sprawdzi się podczas treningu i jazdy wyczynowej.
Przednia przerzutka, podobnie jak tylna, zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń i zaprojektowana została do współpracy z szerszymi oponami, aby nie powodować tarcia. Zaciski flat-mount zwiększają estetykę roweru, jednocześnie zwiększając sztywność montowanych zacisków. Zarówno przedni zacisk, jak i tylny wpływa na doskonałą kontrolę w różnych warunkach, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę roweru.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!