Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Historia marki Diadora sięga 1948 roku, gdy we włoskim Caerano di San Marco zaczął działać prawdziwy warsztat, w którym ręcznie wykonywano najlepsze na rynku buty turystyczne i robocze. Produkcja obuwia sportowego, w której obecnie firma wiedzie prym na świecie rozpoczęła się w 1971 roku. W latach 70. XX wieku nastąpił rozwój sportu zawodowego i nowa koncepcja marketingu sportowego, która doprowadziła do decyzji o zatrudnianiu atrakcyjnych mistrzów różnych dyscyplin jako ambasadorów marki. Byli to m.in.: tenisista Björn Rune Borg, kierowca Formuły 1 Ayrton Senna, motocyklista wyścigowy Marco Lucchinelli, lekkoatleta Giuseppe Gentile, kolarz Marco Aurelio Fontana oraz piłkarze Roberto Baggio i Francesco Totti. W 2004 roku Diadora stworzyła technologię Hidden Power (szybkoschnące włókna), jedną z pierwszych linii base layer na rynku.
Włoska marka stawia na rodzinne tradycje, zrównoważony rozwój i działania proekologicznie, np.: pudełko linii Heritage wykonane jest z papieru uzyskanego z nadmiaru wodorostów pozyskiwanych ze środowiska morskiego, natomiast w sklepach Diadora dostępne są shoppery wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu z nadrukami w kolorze wodnym.
Diadora to jeden ze światowych liderów obuwia i odzieży sportowej oraz akcesoriów do biegania, tenisa ziemnego, fitnessu czy piłki nożnej. W swoich produktach stosuje innowacyjne technologie, jak i ulepsza tradycyjne rozwiązania, aby maksymalnie podnieść wydajność każdego ruchu, m.in.: DD Anima, Dia Dry, Dia Reflective Zone, Dia Breath, OrthoLite, Primaloft, Dia Fit czy Blushield.