Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Sea to Summit to marka, która ma swoje korzenie w 1983 roku, kiedy to Roland Tyson, mając zaledwie 17 lat, zaczął tworzyć sprzęt outdoorowy na starej maszynie do szycia w swoim dziecięcym pokoju. Jako młody entuzjasta outdooru, Roland szybko odkrył swoją pasję i talent do tworzenia innowacyjnego sprzętu. Jego projektowanie i produkcja sprzętu dla australijskich pasjonatów doprowadziły do powstania marki Sea to Summit w 1991 roku, po niezwykłym, pierwszym wejściu na Mt. Everest.
Sea to Summit to nie tylko historia o początkach marki, ale także o dążeniu do projektowania najlepszego, najlżejszego i najbardziej trwałego sprzętu. Roland wraz ze swoją partnerką Penny Sanderson, która dołączyła do niego w 1993 roku, podróżowali po świecie, testując produkty i doskonaląc ich projekt. Penny, z sześcioletnim doświadczeniem w Australian Geographic, wniosła swoją pasję do eksploracji i innowacji, doskonale uzupełniając misję Sea to Summit.
Marka Sea to Summit szybko rozwinęła się w globalną markę, odnosząc sukcesy dzięki miłości Penny i Rolanda do podróży i designu. Nadal zarządzają firmą, uczestnicząc we wszystkich etapach procesu – od rozwoju surowców po dostarczanie doskonałego sprzętu klientom na całym świecie.
Sea to Summit wyróżnia się na rynku swoim zaangażowaniem w tworzenie wyjątkowego sprzętu outdoorowego, który jest przetestowany w najbardziej ekstremalnych. Ich produkty są stworzone z myślą o prawdziwych entuzjastach przygód, którzy cenią jakość, innowacyjność i trwałość.