15 lat po narodzinach pierwszego BANDITA, zespół projektowy F-ONE ponownie włożył zadziwiającą ilość pracy, aby stworzyć najlepsze doświadczenie dla wszystkich riderów. Skacz wyżej, wykonuj swoje ulubione triki z łatwością, poprawiaj swoją jazdę. Połączenie pomiędzy riderem a latawcem nigdy nie było tak naturalne.
Dane Podstawowe
Szczegóły produktu
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem korzystania z latawca kitesurfingowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe użytkowanie sprzętu zwiększa ryzyko wypadków, kontuzji oraz może stanowić zagrożenie dla użytkownika i osób znajdujących się w pobliżu. Brak odpowiedniego przygotowania i znajomości zasad bezpieczeństwa może prowadzić do poważnych urazów lub sytuacji zagrażających życiu. Ryzyka i zagrożenia związane z nieprawidłowym użytkowaniem LATAWCA KITESURFINGOWEGO: 1. Zagrożenia związane z warunkami atmosferycznymi, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z nieprawidłowego użytkowania, 3. Ryzyko związane z awarią sprzętu, 4. Zagrożenia wynikające z niewłaściwego miejsca do pływania, 5. Ryzyko związane z użytkowaniem przez osoby niedoświadczone, 6. Niebezpieczeństwo związane z utratą kontroli i nieoczekiwanym odczepieniem się od sprzętu. Pamiętaj, że latawiec kitesurfingowy to sprzęt, który wymaga odpowiedniego przeszkolenia i świadomości zasad bezpieczeństwa. Dbaj o jego stan techniczny i przestrzegaj zasad użytkowania, aby zapewnić sobie i swoim bliskim maksymalne bezpieczeństwo.
Latawiec kitesurfingowy F-ONE Bandit XV glacier/flame (77221-0101)
Popraw swoje możliwości w big air z nowym BANDITEM. Pętla latawca jest w tym roku szybsza, z ciaśniejszym promieniem skrętu, co pozwala Ci wybrać tak dużą lub tak małą intensywność, jak tylko chcesz. Otrzymujesz całkowite wsparcie od latawca, dlatego lądowania są bardziej miękkie, ponieważ otrzymujesz dodatkowe uniesienie przed lądowaniem.
Imponująca, natychmiastowa reakcja na sterowanie oferuje precyzyjne latanie z najlepszą równowagą pomiędzy łatwością wprowadzania danych a impulsami zwrotnymi z latawca. Efektem tego jest bardzo liniowe czucie i brak przeciągnięć. Doświadcz wspaniałego uczucia BANDIT'a, gdy sterowanie i sheeting tak pięknie ze sobą współpracują.
BANDIT XV oferuje lepszy hang time, czystą wysokość skoku i vertical boost. Wymaga mniej umiejętności i wysiłku, aby załadować latawiec. Jazda pod wiatr jest łatwa i wygodna, naładuje Cię po wypróbowaniu nowych trików i dużych skoków!
Dzięki legendarnemu kształtowi Delta C-Shape jedynej wciąż opatentowanej konstrukcji latawca, latawiec oferuje nieporównywalne czucie baru, najlepszą zdolność do ponownego wystrzelenia i wyjątkową stabilność. Krawędź prowadząca została przeprojektowana z jednym segmentem więcej i nową średnicą dla optymalnej manewrowości i stabilności.
Nowy podwójny pionowy panel wokół krawędzi spływu, podwójna krawędź spływu i lżejszy Dacron pomiędzy S1 i S2 oferują najbardziej smukły profil dla najbardziej stabilnego lotu. Wzmocnienia i cała konstrukcja zostały poprawione, aby uzyskać jeszcze większą kontrolę.
Szczegóły produktu

Delta C-Shape
DELTA C-SHAPE jest opatentowaną konstrukcją stosowaną przez F-ONE we wszystkich latawcach od 15 lat. Konstrukcja oferuje stabilność i sterowność przy pełnym odpuszczeniu, z możliwością podłączenia linek przednich wyżej na krawędzi prowadzącej latawca. Kształt ten był wynikiem badań projektowych mających na celu maksymalną optymalizację aerodynamicznych osiągów latawca oraz jego depower. Daje on możliwość zmieszczenia większej powierzchni czaszy w środkowych sekcjach, aby stworzyć większą powierzchnię projekcji na wiatr, podczas gdy kształt C Shape sprawia, że latawiec pozostaje responsywny i płynny.

Wzmocnienie krawędzi czołowej
Większość szwów na krawędzi czołowej jest zabezpieczona odporną na ścieranie tkaniną Kevlar®, aby zapobiec zniszczeniu szwów, gdy profil latawca jest narażony na agresywne tarcie o ziemię.

Technoforce
TECHNOFORCE™ firmy TEIJIN to tkanina poliestrowa o wysokiej gęstości i strukturze odpornej na rozdarcia, w której zastosowano cienką przędzę o wysokim napięciu.

Płaskie szwy
Mocniejszy montaż paneli: są one teraz sklejone i zszyte, dzięki czemu czasza jest bardziej odporna na rozdarcia.

Końcówki krawędzi
Końcówki krawędzi natarcia mają zmniejszoną średnicę, są opływowe, aby zmniejszyć opór i wyposażone w pasek, aby uniknąć plątania się uzdy.

Pompowanie rozpórki
Pojedyncza rurka z zaworkiem blokującym ułatwia obsługę zarówno na spocie, jak i serwisowanie w przypadku konieczności wymiany jednej z komór.

Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię
