Chcemy świadczyć usługi na najwyższym sportowym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie serwisu oraz, po uzyskaniu Twojej zgody, również w celach analitycznych i marketingowych, tj. służących wyświetlaniu spersonalizowanych treści lub reklam (w zależności od Twoich ustawień) i mierzeniu ich skuteczności. Jeśli klikniesz "Zaakceptuj wszystko", wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez SPORTANO.COM Sp. z o.o. oraz jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz wyrażać zgody, chcesz ograniczyć jej zakres lub wycofać zgodę już udzieloną przejdź do "Ustawień". W zakresie w jakim pliki cookie będą zawierały Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania będzie uzasadniony interes administratora, który polega na zapewnieniu wysokiego poziomu świadczenia usług oraz działań marketingowych administratora oraz jego Zaufanych Partnerów. Administratorem Twoich danych osobowych jest SPORTANO.COM Sp. z o.o. Z Administratorem możesz skontaktować się mailowo: rodo@sportano.pl. Więcej o cookies znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies
Ustawienia
Gdy odwiedzasz stronę internetową lub korzystasz z aplikacji, informacje mogą być pobierane lub zapisywane (np. za pośrednictwem przeglądarki). Ponieważ chcemy pozostawić Ci decyzję o sposobie korzystania z naszych usług, możesz sam(a) kontrolować korzystanie z niektórych rodzajów plików cookie lub podobnych technologii. Kliknij na poszczególne nagłówki kategorii, aby dowiedzieć się więcej i zmienić swoje ustawienia. Jeśli odrzucisz niektóre pliki cookie lub podobne technologie, może to spowodować wyświetlenie mniej istotnych treści lub niedostępność niektórych funkcji naszych usług.
Garmin to funkcjonująca od 1989 roku amerykańska marka specjalizująca się w produkcji zegarków i innych inteligentnych urządzeń. Jej nazwa pochodzi od pierwszych członów imion założycieli: Gariego Burrela oraz dr Min Kao.
Firma zaczynała od wytwarzania akcesoriów żeglarskich, jednak długo na tym nie poprzestała i w szybkim tempie zaczęła poszerzać swój asortyment o inne produkty. Marka rozszerzyła się także we własnym obrębie, ponieważ zatrudnia obecnie ponad 17 tysięcy pracowników w ponad 80 biurach na całym świecie.
Przełomowym momentem, który zaważył o sukcesie marki Garmin, było wypuszczenie do sprzedaży kultowego już, inteligentnego zegarka dla biegaczy: Forerunner 101. Produkt szybko podbił rynek, a marka zyskała nowych klientów spragnionych innowacyjnych akcesoriów sportowych.
Obecnie marka specjalizuje się w produkcji nowoczesnych smartwatchy, nawigacji GPS oraz urządzeń wearables dla rynku lotniczego, morskiego, motoryzacyjnego, a także outdoorowego. Wszystkie produkty Garmin są wykonane z dbałością o każdy szczegół i przy użyciu innowacyjnych technologii, umożliwiających monitorowanie efektywności każdego treningu.