Rower szosowy Basso Astra Disc camaleont
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe
Rower szosowy Basso Astra Disc to model o bardziej wszechstronnym charakterze, z lekką karbonową ramą i wysokiej jakości osprzętem Shimano.
Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Informacje dodatkowe
Gwarancja
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru Astra Disc marki Basso.
Rozmiar | 53 | 56 |
Rura podsiodłowa (A1) | 530 mm | 560 mm |
Rura górna (B) | 545 mm | 560 mm |
REACH (R) | 380,4 mm | 382,1 mm |
STACK (S) | 575,9 mm | 602,4 mm |
Kąt podsiodłowy (C) | 74° | 73,5° |
Kąt główki ramy (D) | 72,3° | 73,5° |
Długość tylnego trójkąta (E) | 404 mm | 406 mm |
Front Center (F) | 593,2 mm | 590 mm |
Główka ramy (H) | 162 mm | 180 mm |
Szerokość kierownicy (M) | 420 mm | 420 mm |
Długość mostka (N) | 110 mm | 110 mm |
Basso Astra Disc to propozycja dla osób, które poszukują wszechstronnego modelu, który jednak zachowuje swoje sportowe DNA. Sprawdzi się zarówno do kolarstwa szosowego, jak i do codziennej jazdy, także na drogach gruntowych. Odkrywanie lokalnych tras będzie komfortowe. To rower szosowy, który łączy w sobie doskonałą wydajność, niską wagę oraz praktyczność.
Geometria roweru zapewnia wygodną pozycję. Rama wykonana została z wysokiej jakości włókna węglowego Troyca. Pozwala ona na dobre przenoszenie mocy, dzięki swojej sztywności i lekkości. Wpływa to też na łatwość prowadzenia roweru i stabilność podczas jazdy. Dodatkową zaletą tego materiału jest dobre pochłanianie drgań, co zapewni komfort na nierównych nawierzchniach.
Kierownica Basso Aero jest wykonana z aluminium, co zapewnia lekkość i wytrzymałość. Posiada aerodynamiczną konstrukcję z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, co zwiększa estetykę i minimalizuje opór powietrza.
Rower Astra Disc wyróżnia się systemem zacisków 3B Gen 2. To nadające estetycznego wyglądu rozwiązanie wykorzystuje system z trzema śrubami, co skutkuje lepszym pochłanianiem wibracji. Przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie komfortu w trakcie jazdy.
Warto zwrócić uwagę także na wspornik kierownicy Basso Paradigma. Wyróżnia się on sposobem prowadzenia kabli, których nie trzeba odłączać, aby zdjąć mostek do konserwacji. Cały projekt zakłada integrację mechanicznych grup kabli z przednią przerzutką, zachowując przy tym precyzję sterowania i lekkość. Dopełnieniem tego wysokiej jakości modelu jest zastosowany osprzęt marki Shimano.
Szczegóły produktu
Hamulce
Rower wyposażony został w hamulce tarczowe Shimano Ultegra. Posiadają bardzo dobrą modulację siły hamowania, co pozwala na precyzyjne i skuteczne hamowanie w każdej sytuacji, nawet na mokrym i śliskim asfalcie.
Stery
Microtech Integrated Cables Headset został zaprojektowany do pracy z ramami posiadającymi wewnętrzne prowadzenie przewodów i jest kompatybilny zarówno z układami mechanicznymi, jak i elektronicznymi. Jest wykonany z wysokiej jakości aluminium, które zapewnia wytrzymałość i trwałość, jednocześnie utrzymując niską wagę.
Kaseta
Kaseta 11-34T posiada szeroki zakres przełożeń, co czyni ją odpowiednią do różnych warunków jazdy, w tym podjazdów i jazdy po płaskim terenie przy wysokich prędkościach. Wyposażona jest w technologię Hyperglide+, która ma na celu poprawę prędkości i precyzji zmiany biegów poprzez zmniejszenie oporu łańcucha i poprawę profilu zębów kasety.
Siodełko
Siodełko Selle Italia Novus Boost Evo SuperFlow zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie i wydajności. Sprawdzi się do jazdy szosowej i MTB. Anatomiczny kanał zmniejsza nacisk na wrażliwe obszary, dzięki czemu nawet długa jazda będzie komfortowa.
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię
Rower szosowy Basso Astra Disc camaleont
Zamów rower wstępnie złożony i bądź gotowy do jazdy!
Zamawiając rower w naszym sklepie, otrzymujesz nie tylko wysokiej jakości sprzęt, ale także dostęp do naszych usług serwisowych. Aby mieć pewność, że rower będzie gotowy do jazdy na najwyższym poziomie, warto skorzystać z usługi wstępnego złożenia i regulacji roweru.
Usługa Ready to Ride
59,00 zł
Pakiet zawiera:
- regulację hamulców i przerzutek
- dokręcenie śrub
- centrowanie kół.