Rower szosowy Orbea Orca M30i 2024 vulcano/black/black
Orbea Orca M30i vulcano/black/black reprezentuje esencję kolarstwa szosowego, łącząc zaawansowaną technologię, lekkość i wydajność w jednym pakiecie, dostarczając niezrównanej jakości jazdy, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kolarzy.
Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Informacje dodatkowe
Ostrzeżenia i dane producenta
Gwarancja
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru Orca M30i marki Orbea.
Rozmiar | 49 | 51 | 53 | 57 | 60 |
Wzrost (cm) | 155-160 | 167-172 | 173-179 | 186-191 | 192-207 |
A - Rura podsiodłowa (mm) | 460 | 480 | 500 | 540 | 570 |
B - Rura pozioma (mm) | 522,7 | 535,9 | 548,5 | 576,1 | 590 |
C - Rura sterowa (mm) | 118,2 | 134,6 | 152,9 | 191,2 | 218,3 |
D - Tylny trójkąt (mm) | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
E - Wysokość suportu (mm) | 268,5 | 268,5 | 270,5 | 270,5 | 270,5 |
F - Opuszczenie supportu (mm) | 72 | 72 | 70 | 70 | 70 |
G - Rozstaw osi (mm) | 975,4 | 980 | 981,2 | 1001,9 | 1015,6 |
H - Kąt główki | 71,5 | 72,2 | 72,8 | 73,2 | 73,2 |
I - Kąt rury podsiodłowej (°) | 74 | 73,7 | 73,5 | 73,2 | 73,2 |
J - Przekrok (mm) | 748,5 | 767,5 | 788,5 | 826,5 | 852,5 |
K - Reach (mm) | 375 | 380 | 385 | 398 | 404 |
L - Stack (mm) | 515 | 533 | 552 | 590 | 616 |
M - Widelec (mm) | 365 | 365 | 365 | 365 | 365 |
Orbea Orca 2024 to kwintesencja technologii wspinaczkowej, ukierunkowanej na doskonalenie osiągów. Lekkość tego roweru, nie jest jedynym jego atutem — zaawansowana konstrukcja przekłada się na niezrównane osiągi na szosie. Rama, będąca sercem całej konstrukcji, została zaprojektowana w taki sposób, aby idealnie balansować pomiędzy sztywnością a lekkością, a to prowadzi do niesamowitej responsywności, pochłaniania wibracji oraz precyzji prowadzenia.
Jazda na tak lekkim rowerze dostarcza uczucia nieosiągalnego dla innych modeli. Gdy pedałujemy do góry, Orca ujawnia swoją niesamowitą szybkość, jednak prawdziwe przeżycie pojawia się w chwilach, gdy naciskamy mocniej na pedały, czując natychmiastowe przyspieszenie i zwinną responsywność, która wydaje się być naturalnym przedłużeniem naszego ciała.
O ile większość specyfikacji geometrycznych pozostaje konsekwentna w serii Orca, wprowadzono pewne istotne modyfikacje. Krótsze tylne widełki, co przełożyło się na zmniejszenie rozstawu osi, zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach, którzy oczekują od swojego roweru błyskawicznych reakcji i zwrotności, charakterystycznych dla potrzeb wspinaczkowych. Bardziej okrągłe sekcje ramy zostały zaadoptowane, by zredukować drgania drogowe, które mogą być nie tylko uciążliwe dla kierowcy, ale również mogą pochłaniać cenną energię podczas długodystansowych wyjazdów.
Rama Orbea Orca pozwala również na użycie opon o większej średnicy — aż do 32 mm. Taka możliwość jest błogosławieństwem dla kolarzy, którzy poszukują opon łączących przyczepność i zgodność, a także minimalizujące opory toczenia. Takie podejście pozwoliło zaoszczędzić na wadze w innych częściach ramy bez kompromisów w zakresie sztywności. A mimo że aerodynamika nie jest kluczem w tym modelu, Orbea skupiła się na drobnych szczegółach. Na przykład, prowadzenie kabli ICR zostało zaprojektowane z myślą o minimalizacji oporu.
Szczegóły produktu
Hamulce
Orbea Orca M30i jest wyposażona w hamulce hydrauliczne tarczowe Shimano R7170, co stanowi najnowszy standard w branży kolarskiej. Te hamulce nie tylko wyróżniają się znakomitą skutecznością hamowania, ale również oferują doskonałą modulację i kontrolę. Pozostają efektywne nawet w trudnych warunkach, takich jak mokra nawierzchnia czy błoto, zapewniając kolarzowi pewność i bezpieczeństwo podczas każdej jazdy.
Przerzutka tylna
Przerzutka Shimano 105 Di2 R7150 to kombinacja innowacji technologicznych i niezawodności. Elektroniczny system zmiany biegów zapewnia błyskawiczne i precyzyjne przełączanie między biegami. Kolarz może liczyć na niezmienną jakość działania przerzutki, niezależnie od warunków pogodowych czy terenowych. Zintegrowane z systemem Di2, umożliwia również personalizację ustawień.
Siodełko
Komfort jazdy to kluczowy element każdej wycieczki rowerowej, a siodełko Fizik Aliante R5 zaprojektowano, by sprostać temu wymogowi. Łącząc w sobie wygodę i wytrzymałość, Aliante R5 oferuje anatomiczne ukształtowanie i odpowiednie podparcie, które pomaga w rozłożeniu ciężaru kierowcy i zmniejszeniu punktów nacisku.
Kierownica
Kierownica została tak ukształtowana, by dopasować się do dłoni kierowcy, minimalizując jednocześnie napięcie i zmęczenie podczas długich tras. Stworzona z myślą o profesjonalnych kolarzach, jest odpowiednio sztywna, by zapewnić odpowiednią kontrolę, jednocześnie zapewniając komfort podczas intensywnych wyścigów.
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!