Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 199 zł.

Darmowa dostawa nie obejmuje przesyłek wielkogabarytowych.

Więcej o dostawie
30 dni na darmowy zwrot od daty dostarczenia przesyłki. Sprawdź jak dokonać zwrotu
Większość produktów wysyłamy do 24h.

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wybranej metody dostawy.

Sprawdź szczegółowe informacje
Przełącznik nawigacyjny

Wpisz wyszukiwaną frazę, by zobaczyć podpowiedzi.

Lacoste

Lacoste to odzieżowy brand założony przez francuskiego tenisistę René Lacoste. Choć oficjalnie firma została założona w 1933 roku, to działania jej założyciela już we wcześniejszych latach prorokowały powstanie nowoczesnej marki z elegancką odzieżą sportową. Już w 1926 roku René podczas turnieju US Open występuje w samodzielnie zaprojektowanej bawełnianej koszulce z kołnierzykiem, co wywołuje w branży natychmiastowe zaskoczenie i duże zainteresowanie jego projektem. Długofalowym skutkiem tego było otworzenie w 1933 roku własnej marki odzieżowej produkującej wspomniane już koszulki polo z logiem krokodyla zaprojektowanym przez Roberta George’a. 
 
Lata 50. i 60. to dla marki Lacoste faza dużego rozwoju. Wprowadzone na rynek zostają wówczas pierwsze modele koszulek o różnych wariantach kolorystycznych i rozmaitych wzorach, a także specjalna linia odzieżowa dedykowana najmłodszym użytkownikom. W 1968 roku światło dzienne ujrzała kolekcja odzieży do sportów zimowych zaprojektowana specjalnie na potrzeby francuskich narciarzy. W latach 70. firma Lacoste zaczyna pierwsze kampanie reklamowe na skalę światową, a niedługo później poszerza swoją ofertę o stylowe okulary przeciwsłoneczne oraz innowacyjne buty do gry w tenisa ziemnego. Marka od początku istnienia wykorzystuje w swoich produktach nowoczesne rozwiązania technologiczne, które bezpośrednio wpływają na podniesienie jakości każdego artykułu. 
 
Brand Lacoste współpracuje z renomowanymi sportowcami, projektantami, grafikami oraz światowymi instytucjami, z którymi wspólnie powołuje na świat nowoczesne linie produktowe. Wśród najważniejszych dla rozwoju marki kolaboracji na światowym poziomie można wymienić między innymi współdziałanie z Karlem Lagerfeldem (Lacoste x Visionaire), z brandem Disney (Disney x Lacoste) oraz z firmą National Geographic (Lacoste x National Geographic).  

Rozwiń opis Zwiń opis