Rower Orbea Avant H40-D to wytrzymały model endurance stworzony do dynamicznej i długodystansowej jazdy po szosie.
Dane Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem użytkowania roweru szosowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe korzystanie z roweru może prowadzić do poważnych urazów i zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Zawsze przestrzegaj zasad ruchu drogowego i używaj odpowiedniego wyposażenia ochronnego, takiego jak kask i odblaski. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem ROWERA SZOSOWEGO: 1. Zagrożenia związane z konserwacją i stanem technicznym roweru, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego użytkowania, 3. Ryzyko związane z niewłaściwym dopasowaniem roweru do użytkownika, 4. Zagrożenia związane z ruchem drogowym. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru szosowego może prowadzić do poważnych obrażeń ciała, w tym złamań, uszkodzeń mięśni czy otarć. Dbaj o stan techniczny roweru, przestrzegaj zasad ruchu drogowego i korzystaj z odpowiedniego wyposażenia ochronnego, aby zminimalizować ryzyko wypadków i cieszyć się bezpieczną jazdą.
Gwarancja
Rower szosowy Orbea Avant H40-D military green (H40-D53)
Rower szosowy Orbea Avant H40-D wyposażono w ramę typu monocoque uzyskaną poprzez zastosowanie rur łączonych i hydroformowanych przy użyciu gładkich, polerowanych spawów.
Jednoślad posiada wewnętrzne prowadzenie kabli zmniejszające ich zużycie oraz układ włókien węglowych i kształt widelca gwarantujące wysoką elastyczność, świetny prześwit pod oponami i dobrą sztywność skrętną.
Wielozadaniowość tego roweru sprawia, że doskonale sprawdzi się przy jeździe wyczynowej, jak i rekreacyjnej na długich dystansach.
Technologia Monocoque pozwala uzyskać jednolitą, solidną strukturę bez oddzielnych części połączonych ze sobą. To zwiększa stabilność konstrukcji i pozwala utrzymać jej właściwości bez zmian przez długi okres użytkowania.
W Orbea Avant H40-D napięcie jest optymalnie rozkładane na całej strukturze, dzięki czemu rama wytrzyma największe wyzwania bez utraty właściwości. Dzięki technologii Monocoque jednoślad wyróżnia się doskonałym połączeniem materiałów kompozytowych, nie tylko na widocznych warstwach zewnętrznych, ale też wewnętrznych. Brak łączeń sprawia, że lakier pozostaje nienaruszony.
W tym rowerze szosowym występuje wewnętrzne prowadzenie kabli - pod wspornikiem kierownicy i przez główkę ramy, co pozwala zredukować ocieranie i grzechotanie, a przez to wydłuża ich żywotność.
Opatentowane przez hiszpańską markę Orbea podkładki dystansowe pod główkę ramy ułatwiają przepływ powietrza i gwarantują łatwą regulację.
W Avant H40-D zastosowano aluminiową ramę i karbonowy widelec przedni oraz niezawodny osprzęt japońskiej marki Shimano, m.in.: klamkomanetkę oraz wyróżniające się równomierną i płynną zmianą przełożeń przerzutki z grupy Tiagra 4700, którą stworzono dla kolarzy szosowych z myślą o dłuższych wyprawach.
Szczegóły produktu

Przerzutka tylna Shimano Tiagra 4700 GS
Zmiana biegów SIS z tylnym indeksem. Lekka przekładnia-nowy balans sprężyny i naciąg linki. Duża sztywność, precyzyjna zmiana biegów i płynne prowadzenie łańcucha. Design sportowy, inspirowany droższymi grupami. Grupa dla amatorów kolarstwa szosowego i . Oferuje precyzję, szybkość i prostotę działania.

Hamulce tarczowe mechaniczne
Tektro MD-C550 Mechanical Disc to niezawodna siła hamowania dla optymalnej pracy i bezpieczeństwa podczas wymagającej jazdy szosowej. Mechaniczny hamulec tarczowy jest uruchamiany kablem z dwoma tłokami. Posiada płaskie mocowanie aluminiowego zacisku.

Prowadzenie kabli
Model posiada wewnętrzne prowadzenie kabli zmniejszające ich zużycie oraz zapobiega ocieraniu się i grzechotaniu. Ogranicza to również możliwość zahaczenia linek podczas jazdy w terenie, co wpływa pozytywnie na zwiększenie bezpieczeństwa.
Dla wybranych rowerów, przy zakupie, możesz dodać usługę wstępnego złożenia. Usługę wstępnego złożenia roweru Ready to Ride możesz wybrać zaraz po dodaniu roweru do koszyka. | |
![]() |
![]() |
Samodzielny montaż - 0,00 zł | Ready to Ride - 69,00 zł |
Potrafisz samodzielnie złożyć rower, wyregulować przerzutki i hamulce, a centrowanie kół nie jest dla Ciebie problemem? Wybierz opcję wysyłki roweru do samodzielnego złożenia. Otrzymasz rower w stanie fabrycznym, gotowy do złożenia zgodnie z instrukcją. Niektórzy producenci wymagają, aby ich rowery były składane przez autoryzowany serwis. Przed samodzielnym montażem zapoznaj się z warunkami gwarancji. Jeśli nie czujesz się pewnie, wybierz usługę "Ready to Ride", a Twój rower będzie złożony profesjonalnie i zgodnie z warunkami gwarancji. |
Chcesz mieć pewność, że rower jest prawidłowo złożony? Zamów usługę “Ready to Ride”, a my zajmiemy się montażem i regulacją Twojego roweru. Aby być gotowym do jazdy, po zakupie roweru wystarczy jedynie założyć przednie koło, pedały i wspornik siodła. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo jazdy. Pakiet zawiera:
|

Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię

Rower szosowy Orbea Avant H40-D military green
Rower szosowy Orbea Avant H40-D military green
Dostępna usługa złożenia roweru