Rower szosowy Cipollini AD.ONE to doskonały model o zachowanej ergonomii z niesamowitą dynamiką jazdy, wyposażony w elektroniczny osprzęt marki SRAM.
Dane Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Informacje dodatkowe
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem użytkowania roweru szosowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe korzystanie z roweru może prowadzić do poważnych urazów i zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Zawsze przestrzegaj zasad ruchu drogowego i używaj odpowiedniego wyposażenia ochronnego, takiego jak kask i odblaski. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem ROWERA SZOSOWEGO: 1. Zagrożenia związane z konserwacją i stanem technicznym roweru, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego użytkowania, 3. Ryzyko związane z niewłaściwym dopasowaniem roweru do użytkownika, 4. Zagrożenia związane z ruchem drogowym. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru szosowego może prowadzić do poważnych obrażeń ciała, w tym złamań, uszkodzeń mięśni czy otarć. Dbaj o stan techniczny roweru, przestrzegaj zasad ruchu drogowego i korzystaj z odpowiedniego wyposażenia ochronnego, aby zminimalizować ryzyko wypadków i cieszyć się bezpieczną jazdą.
Gwarancja
Pozostałe dane
Rower szosowy Cipollini ADONE_DB 23-RED AXS-BORA WTO 45/60-METRON 5D carbon/anthracite/red shiny 22 (M0012MC123ADONE_DB N30EL)
Rower szosowy Cipollini RB1K AD.ONE to przełomowe połączenie innowacyjnych technologii i doskonałego designu, które przekłada się na wyjątkowe osiągi oraz wygodę jazdy. Jego niezrównane właściwości, oparte na wysokiej jakości komponentach, gwarantują szybkość i precyzję, które zadowolą nawet najbardziej wymagających kolarzy.
Rama MCipollini RB1K AD.ONE, wykonana z wysokiej jakości karbonu, zapewnia lekkość, wytrzymałość i niebywałą sztywność. Dzięki temu rower doskonale radzi sobie podczas gwałtownych przyspieszeń i dynamicznych zjazdów. Ergonomiczna konstrukcja ramy oferuje także doskonałą aerodynamikę, co przekłada się na znakomite osiągi na płaskim terenie oraz podczas pokonywania wiatru.
Rama została zaprojektowana w taki sposób, aby zagwarantować taką samą sztywność i prowadzenie w każdym rozmiarze. Prawdziwa rama typu monocoque pozwala na idealne połączenie siodełka z dolnym trójkątem ramy. Przewody poprowadzono wewnętrznie, co zdecydowanie pozytywnie wpływa na estetykę i aerodynamikę tego modelu. Zwiększa to także komfort i bezpieczeństwo w trakcie jazdy, bowiem przewody nie hałasują i nie mają możliwości zaczepić o cokolwiek.
To doskonała aerodynamika jazdy na czas, ponieważ RB1K AD.ONE łączy aerodynamikę NKTT z właściwościami jezdnymi roweru szosowego.
Opony Pirelli P Zero Race oraz koła Campagnolo Bora WTO zapewniają niezrównaną przyczepność, oraz stabilność na każdej nawierzchni. Dzięki temu rower świetnie radzi sobie zarówno na suchym asfalcie, jak i mokrej szosie.
Szczegóły produktu

Tarcze hamulcowe
Dzięki swojej innowacyjnej konstrukcji, tarcze Disc Centerline X ROAD 2P zapewniają wyjątkową stabilność i równomierny rozkład ciepła podczas hamowania. To kluczowe, aby uniknąć nadmiernego nagrzewania się hamulców i utrzymać ich efektywność nawet w trudnych warunkach. Dzięki temu będziesz mógł śmiało korzystać z pełnej mocy hamowania bez obaw o spadek wydajności.

Przerzutka tylna
Jednym z kluczowych elementów przerzutki SRAM RED E-TAP AXS D1 jest bezprzewodowy system E-TAP AXS, który eliminuje potrzebę kabli, co przekłada się na czysty i schludny wygląd roweru. To również oznacza, że zmiany biegów są niezwykle precyzyjne i natychmiastowe, co jest kluczowe zarówno podczas sprintów, jak i na długich trasach.

Siodełko
Selle Italia SLR Boost Superflow Carbon Kit to wysokiej jakości, lekkie i wytrzymałe siodełko rowerowe zaprojektowane z myślą o kolarzach wymagających maksymalnego komfortu i wydajności. Posiada karbonowy szkielet oraz otwór Superflow, który zapewnia optymalną wentylację i zmniejsza nacisk na okolicę miednicy. Dodatkowo siodełko wyposażone jest w system Shock Absorber, który pochłania wstrząsy i drgania, co zapewnia jeszcze większy komfort podczas jazdy.

Mechanizm korbowy
Mechanizm korbowy SRAM RED D1 QUARQ Powermeter DUB 46 to zaawansowane rozwiązanie stworzone dla kolarzy pragnących dokładnie monitorować swoją wydajność i maksymalizować swoje osiągi. Wyposażony we wbudowany pomiar mocy, ten mechanizm korbowy oferuje nie tylko wysoką precyzję, ale także trwałość i wydajność, które są charakterystyczne dla linii SRAM RED.
Dla wybranych rowerów, przy zakupie, możesz dodać usługę wstępnego złożenia. Usługę wstępnego złożenia roweru Ready to Ride możesz wybrać zaraz po dodaniu roweru do koszyka. | |
![]() |
![]() |
Samodzielny montaż - 0,00 zł | Ready to Ride - 69,00 zł |
Potrafisz samodzielnie złożyć rower, wyregulować przerzutki i hamulce, a centrowanie kół nie jest dla Ciebie problemem? Wybierz opcję wysyłki roweru do samodzielnego złożenia. Otrzymasz rower w stanie fabrycznym, gotowy do złożenia zgodnie z instrukcją. Niektórzy producenci wymagają, aby ich rowery były składane przez autoryzowany serwis. Przed samodzielnym montażem zapoznaj się z warunkami gwarancji. Jeśli nie czujesz się pewnie, wybierz usługę "Ready to Ride", a Twój rower będzie złożony profesjonalnie i zgodnie z warunkami gwarancji. |
Chcesz mieć pewność, że rower jest prawidłowo złożony? Zamów usługę “Ready to Ride”, a my zajmiemy się montażem i regulacją Twojego roweru. Aby być gotowym do jazdy, po zakupie roweru wystarczy jedynie założyć przednie koło, pedały i wspornik siodła. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo jazdy. Pakiet zawiera:
|
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię

Rower szosowy Cipollini ADONE_DB 23-RED AXS-BORA WTO 45/60-METRON 5D carbon/anthracite/red shiny 22
Rower szosowy Cipollini ADONE_DB 23-RED AXS-BORA WTO 45/60-METRON 5D carbon/anthracite/red shiny 22
Dostępna usługa złożenia roweru