Rower szosowy Paris Disc Ultegra marki Pinarello to propozycja dla kolarzy, którzy chcą jeździć szybko z zachowaniem najwyższego komfortu na długich trasach. Zastosowane zaawansowane technologicznie rozwiązania gwarantują doskonałe osiągi.
Dane Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Informacje dodatkowe
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem użytkowania roweru szosowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe korzystanie z roweru może prowadzić do poważnych urazów i zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Zawsze przestrzegaj zasad ruchu drogowego i używaj odpowiedniego wyposażenia ochronnego, takiego jak kask i odblaski. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem ROWERA SZOSOWEGO: 1. Zagrożenia związane z konserwacją i stanem technicznym roweru, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego użytkowania, 3. Ryzyko związane z niewłaściwym dopasowaniem roweru do użytkownika, 4. Zagrożenia związane z ruchem drogowym. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru szosowego może prowadzić do poważnych obrażeń ciała, w tym złamań, uszkodzeń mięśni czy otarć. Dbaj o stan techniczny roweru, przestrzegaj zasad ruchu drogowego i korzystaj z odpowiedniego wyposażenia ochronnego, aby zminimalizować ryzyko wypadków i cieszyć się bezpieczną jazdą.
Rower szosowy Pinarello Paris Disc Ultegra 2x11 Fulcrum 500 blue/steel (C1448020122-13089)
Szosowy rower Paris od marki Pinarello, wyposażony w osprzęt Shimano Ultegra R8000 11s, to propozycja dla kolarzy, którzy chcą jeździć szybko i z zachowaniem doskonałego komfortu na długich dystansach. Zespół techników z PinaLab, dzięki swojej ciężkiej pracy, opracował model roweru szosowego endurance bez pominięcia jego wyścigowego charakteru. W wyniku dobrania właściwej długości ramy i zachowania odpowiednich kątów powstała komfortowa geometria roweru zachowująca swoje wyjątkowe, sportowe zacięcie.
Niesamowity komfort podczas jazdy na różnego typu nawierzchniach udało się uzyskać dzięki użyciu zaawansowanego włókna węglowego Torayca T600 UD w konstrukcji asymetrycznej ramy. Struktura włókna o jednokierunkowym wykończeniu poprawia właściwości jezdne roweru, a przenoszone z drogi drgania są w większości pochłaniane. Całość konstrukcji uzyskała także odpowiedni poziom sztywności i dobry transfer mocy, przy stosunkowo niskiej wadze.
Dodatkowo Paris wyposażony został w widelec ONDA z klapką ForkFlap™, który dodatkowo wpływa na wysoki komfort, zwłaszcza na nierównej nawierzchni, ponieważ pozwala na redukcję wstrząsów wzdłużnych i bocznych. Jego kształt zapewnia doskonałe prowadzenie w zakrętach i odpowiednią stabilność. ONDA to sprawdzony wybór marki Pinarello od 2000 roku.
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia, prosimy więc aby sugerować się aktualnym opisem technicznym zamieszczonym na poniższej karcie produktu. Zdjęcia prezentujące oferowany towar mają jedynie charakter poglądowy.
Zwrócić uwagę należy także na estetyczny wygląd całości, za który odpowiada sposób prowadzenia kabli. Zostały one schowane wewnątrz ramy, co znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa i minimalizuje ryzyko uszkodzenia okablowania. Wpływa to także na redukcję hałasu, który może pojawiać się w wyniku poruszanych pędem powietrza kabli. Dzięki temu maksymalnie skupisz się na drodze przed Tobą.
Rower Pinarello Paris wyposażony został w grupę osprzętu Shimano Ultegra R8000 11s, która gwarantuje doskonałą kontrolę we wszystkich warunkach. Kaseta szosowa Shimano Ultegra R8000 11s charakteryzuje się szerokim zakresem przełożeń, zarówno na drogach asfaltowych, jak i mieszanych. Współpracujący z nią łańcuch kierunkowy HG701-11 poprawia płynność zmiany przełożeń, a dzięki zastosowaniu powłoki SIL-TEC jest niezwykle trwały. Całość pracuje cicho i efektywnie. Nisko profilowa konstrukcja przerzutki tylnej ogranicza możliwość uszkodzenia w razie wypadku. Całość jest lekka i trwała, a zmiana przełożeń płynna. Sprawdzi się podczas treningu i jazdy wyczynowej.
Przednia przerzutka, podobnie jak tylna, zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń i zaprojektowana została do współpracy z szerszymi oponami, aby nie powodować tarcia. Zaciski flat-mount zwiększają estetykę roweru, jednocześnie zwiększając sztywność montowanych zacisków. Zarówno przedni zacisk, jak i tylny wpływa na doskonałą kontrolę w różnych warunkach, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę roweru.
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię