Silnik Rhino VX24 Cobold posiada przełącznik do jazdy do przodu i do tyłu z dwoma poziomami prędkości oraz bezstopniową regulację głębokości zanurzenia wału.
Dane Podstawowe
Szczegóły produktu
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem korzystania z silnika elektrycznego zaburtowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe użytkowanie sprzętu może prowadzić do poważnych uszkodzeń urządzenia, zwiększonego ryzyka wypadków na wodzie oraz zagrożeń dla zdrowia i życia użytkowników oraz innych osób znajdujących się w pobliżu. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem SILNIKA ELEKTRYCZNEGO ZABURTOWEGO: 1. Zagrożenia związane z montażem i stabilnością, 2. Ryzyko porażenia prądem i zwarć elektrycznych, 3. Niebezpieczeństwo wynikające z nieprawidłowego użytkowania, 4. Ryzyko wynikające z niewłaściwej konserwacji i kontroli technicznej, 5. Zagrożenia dla środowiska wodnego, 6. Ryzyko związane z użytkowaniem przez osoby niedoświadczone. Pamiętaj, że nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas użytkowania silnika elektrycznego zaburtowego może skutkować poważnymi awariami, zagrożeniem dla zdrowia i życia użytkowników oraz negatywnym wpływem na środowisko naturalne. Przed każdym użyciem należy sprawdzić stan techniczny silnika, stosować się do instrukcji obsługi oraz zachować szczególną ostrożność na wodzie.
Silnik elektryczny zaburtowy Rhino VX24 Cobold (9921024)
Silnik Rhino VX24 Cobold charakteryzuje się zoptymalizowanym zużyciem energii, co gwarantuje dłuższą pracę przy tej samej pojemności akumulatora. Posiada przełącznik do jazdy do przodu, do wyłączenia i do jazdy do tyłu.
Silnik szczotkowy to wytrzymała i sprawdzona technologia z wysokiej jakości szczotkami węglowymi. Oprócz tego system szybkiej regulacji umożliwia dopasowanie trybu silnika za naciśnięciem przycisku.
W celu zaoszczędzenia miejsca podczas transportu rumpel można opuścić do głowicy silnika. Wał silnika jest wyposażony w blokadę patentową, dzięki której silnik składa się w razie napotkania przeszkody.
Szczegóły produktu

Bezpieczny, wygodny i prosty
Głębokość śruby napędowej w wodzie oraz opór steru regulowane są bezstopniowo za pomocą śrub. Rumpel można wsunąć do głowicy silnika w celu zaoszczędzenia miejsca podczas transportu.

Jeden silnik, wiele zastosowań
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię
