Rower szosowy Cipollini Bond Evo_DB 23-Ultegra 8150-Airbeat 400DB-Trimax carbon/silver/red metal shiny 23
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceRower szosowy Cipollini Bond Evo DB to niezwykłe połączenie wydajności, komfortu i innowacyjności, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających cyklistów.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru Bond Evo marki Cipollini. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | XS | S | M | L | XL |
A | 430 | 450 | 480 | 515 | 550 |
A1 | 525 | 545 | 560 | 582 | 610 |
B | 507 | 524 | 540 | 565 | 583 |
a0 | 74.6° | 74.4° | 74.0° | 73.5° | 73.0° |
b0 | 70.8° | 71.4° | 72.0° | 72.5° | 73.2° |
C | 108 | 124 | 136 | 159 | 183 |
D | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
E | 570 | 581 | 584 | 601 | 609 |
F | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
G | 71 | 71 | 71 | 69 | 68 |
H | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 |
reach | 367.5 | 377 | 382.5 | 397 | 403 |
stack | 507 | 524 | 538 | 560 | 584 |
Opis produktu
Rama roweru szosowego Cipollini BOND EVO DB to prawdziwy arcydzieło sztuki rowerowej, które zachwyca nie tylko pięknem, ale również doskonałą jakością. Wykonana z najwyższej jakości materiałów, zapewnia niezwykłą lekkość oraz wytrzymałość, co pozwala na osiągnięcie maksymalnych wyników w trudnych warunkach jazdy. Geometryczna konstrukcja umożliwia maksymalną kontrolę nad rowerem, a jednocześnie zapewnia doskonałą aerodynamikę.
Dzięki zastosowaniu sterów 1”1/2 oraz specjalnie dobranego widelca rower Bond Evo DB oferuje maksymalną integrację przewodów hydraulicznych i elektronicznych. To rozwiązanie pozwala na osiągnięcie schludnego i eleganckiego wyglądu roweru oraz zwiększenie jego aerodynamiki, co przekłada się na lepsze osiągi podczas jazdy.
Górna część ramy roweru została zaprojektowana z myślą o komforcie podczas jazdy. Poziome sekcje rur oraz haków zostały opracowane w sposób, który zapewnia odpowiednią amortyzację drgań oraz zachowanie wygodnej pozycji podczas jazdy. Natomiast dolna sekcja ramy, obejmująca dolną rurę i wspornik siodełka, została stworzona z myślą o ekstremalnej reaktywności roweru. To rozwiązanie gwarantuje znakomitą sztywność, a co za tym idzie, lepsze osiągi podczas sprintów czy wspinaczek na strome podjazdy.
Atuty
Koła
Koła Fulcrum Airbeat 400 to gwarancja najwyższej jakości wykonania oraz niezwykłej wydajności podczas jazdy. Opony Pirelli P Zero Race TLR 26 są bardzo dobrze dopasowanie do tych kół, co pozwala na osiągnięcie doskonałej przyczepności i stabilności na każdym podłożu.
Przerzutka tylna
Elektroniczna przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 12s R8150, przeznaczona do rowerów szosowych, zapewnia precyzyjne i szybkie zmiany biegów. Sposób działania tej przerzutki jest zautomatyzowany i zintegrowany z pozostałymi komponentami Di2, co pozwala na płynne i precyzyjne przejście między biegami.
Shimano Ultegra Di2 12s R8150 |
Siodełko
Siodełko Selle Italia SLR Boost Superflow Carbon Kit to gwarancja wygody podczas długich jazd oraz doskonałego dopasowania do indywidualnych potrzeb użytkownika. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, zapewnia niezwykłą wytrzymałość oraz doskonałe tłumienie drgań.
Mechanizm korbowy
Mechanizm korbowy Shimano Ultegra Power meter R8100-P 52/36 to zaawansowany komponent do rowerów szosowych, który łączy w sobie funkcjonalność korby z precyzyjnym systemem pomiaru mocy. Umożliwia on dokładne śledzenie mocy, co pozwala na precyzyjne monitorowanie wydajności i planowanie treningów.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!