Rower szosowy Cipollini Bond Evo DB to niezwykłe połączenie wydajności, komfortu i innowacyjności, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających cyklistów.
- Przerzutki 2x12
- Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
- Materiał ramy Włókno węglowe
- Typ przerzutki Elektroniczna
Dane Podstawowe
Rama
Podzespoły
Napęd
Hamulce
Koła
Informacje dodatkowe
Ostrzeżenia i dane producenta
Przed rozpoczęciem użytkowania roweru szosowego należy zapoznać się z instrukcją obsługi oraz poniższymi ostrzeżeniami. Nieprawidłowe korzystanie z roweru może prowadzić do poważnych urazów i zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Zawsze przestrzegaj zasad ruchu drogowego i używaj odpowiedniego wyposażenia ochronnego, takiego jak kask i odblaski. Ryzyka i zagrożenia związane z użytkowaniem ROWERA SZOSOWEGO: 1. Zagrożenia związane z konserwacją i stanem technicznym roweru, 2. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego użytkowania, 3. Ryzyko związane z niewłaściwym dopasowaniem roweru do użytkownika, 4. Zagrożenia związane z ruchem drogowym. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z roweru szosowego może prowadzić do poważnych obrażeń ciała, w tym złamań, uszkodzeń mięśni czy otarć. Dbaj o stan techniczny roweru, przestrzegaj zasad ruchu drogowego i korzystaj z odpowiedniego wyposażenia ochronnego, aby zminimalizować ryzyko wypadków i cieszyć się bezpieczną jazdą.
Gwarancja
Rower szosowy Cipollini Bond Evo_DB 23-Ultegra 8150-Airbeat 400DB-Trimax carbon/silver/red metal shiny 23 (M0012MC123BONDEVO_DB Q30MP)
Rama roweru szosowego Cipollini BOND EVO DB to prawdziwy arcydzieło sztuki rowerowej, które zachwyca nie tylko pięknem, ale również doskonałą jakością. Wykonana z najwyższej jakości materiałów, zapewnia niezwykłą lekkość oraz wytrzymałość, co pozwala na osiągnięcie maksymalnych wyników w trudnych warunkach jazdy. Geometryczna konstrukcja umożliwia maksymalną kontrolę nad rowerem, a jednocześnie zapewnia doskonałą aerodynamikę.
Dzięki zastosowaniu sterów 1”1/2 oraz specjalnie dobranego widelca rower Bond Evo DB oferuje maksymalną integrację przewodów hydraulicznych i elektronicznych. To rozwiązanie pozwala na osiągnięcie schludnego i eleganckiego wyglądu roweru oraz zwiększenie jego aerodynamiki, co przekłada się na lepsze osiągi podczas jazdy.
Górna część ramy roweru została zaprojektowana z myślą o komforcie podczas jazdy. Poziome sekcje rur oraz haków zostały opracowane w sposób, który zapewnia odpowiednią amortyzację drgań oraz zachowanie wygodnej pozycji podczas jazdy. Natomiast dolna sekcja ramy, obejmująca dolną rurę i wspornik siodełka, została stworzona z myślą o ekstremalnej reaktywności roweru. To rozwiązanie gwarantuje znakomitą sztywność, a co za tym idzie, lepsze osiągi podczas sprintów czy wspinaczek na strome podjazdy.
Szczegóły produktu

Koła
Koła Fulcrum Airbeat 400 to gwarancja najwyższej jakości wykonania oraz niezwykłej wydajności podczas jazdy. Opony Pirelli P Zero Race TLR 26 są bardzo dobrze dopasowanie do tych kół, co pozwala na osiągnięcie doskonałej przyczepności i stabilności na każdym podłożu.

Przerzutka tylna
Elektroniczna przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 12s R8150, przeznaczona do rowerów szosowych, zapewnia precyzyjne i szybkie zmiany biegów. Sposób działania tej przerzutki jest zautomatyzowany i zintegrowany z pozostałymi komponentami Di2, co pozwala na płynne i precyzyjne przejście między biegami.
Shimano Ultegra Di2 12s R8150 |

Siodełko
Siodełko Selle Italia SLR Boost Superflow Carbon Kit to gwarancja wygody podczas długich jazd oraz doskonałego dopasowania do indywidualnych potrzeb użytkownika. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, zapewnia niezwykłą wytrzymałość oraz doskonałe tłumienie drgań.

Mechanizm korbowy
Mechanizm korbowy Shimano Ultegra Power meter R8100-P 52/36 to zaawansowany komponent do rowerów szosowych, który łączy w sobie funkcjonalność korby z precyzyjnym systemem pomiaru mocy. Umożliwia on dokładne śledzenie mocy, co pozwala na precyzyjne monitorowanie wydajności i planowanie treningów.
Dla wybranych rowerów, przy zakupie, możesz dodać usługę wstępnego złożenia. Usługę wstępnego złożenia roweru Ready to Ride możesz wybrać zaraz po dodaniu roweru do koszyka. | |
![]() |
![]() |
Samodzielny montaż - 0,00 zł | Ready to Ride - 69,00 zł |
Potrafisz samodzielnie złożyć rower, wyregulować przerzutki i hamulce, a centrowanie kół nie jest dla Ciebie problemem? Wybierz opcję wysyłki roweru do samodzielnego złożenia. Otrzymasz rower w stanie fabrycznym, gotowy do złożenia zgodnie z instrukcją. Niektórzy producenci wymagają, aby ich rowery były składane przez autoryzowany serwis. Przed samodzielnym montażem zapoznaj się z warunkami gwarancji. Jeśli nie czujesz się pewnie, wybierz usługę "Ready to Ride", a Twój rower będzie złożony profesjonalnie i zgodnie z warunkami gwarancji. |
Chcesz mieć pewność, że rower jest prawidłowo złożony? Zamów usługę “Ready to Ride”, a my zajmiemy się montażem i regulacją Twojego roweru. Aby być gotowym do jazdy, po zakupie roweru wystarczy jedynie założyć przednie koło, pedały i wspornik siodła. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo jazdy. Pakiet zawiera:
|
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wystaw opinię

Rower szosowy Cipollini Bond Evo_DB 23-Ultegra 8150-Airbeat 400DB-Trimax carbon/silver/red metal shiny 23
Rower szosowy Cipollini Bond Evo_DB 23-Ultegra 8150-Airbeat 400DB-Trimax carbon/silver/red metal shiny 23
Dostępna usługa złożenia roweru