Rower szosowy Pinarello Paris Disc 105 2x11 Fulcrum Racing 800 blue/steel
- Obliczamy dla Ciebie czas dostawy Więcej
- Produkt dostępny w sklepie Sportano Warszawa Więcej
- Darmowa dostawa powyżej 199 zł Więcej
- 30 dni na darmowy zwrot Więcej
Natychmiastowa wysyłka w 24h prosto do Ciebie
Więcej o wysyłceParis to wysokiej jakości rower szosowy marki Pinarello, wyposażony w zaawansowane technologicznie rozwiązania, które pozwolą osiągnąć maksymalne osiągi z zachowaniem najwyższego komfortu.
Przeglądaj podobne produkty:
Parametry
Rozmiary
Poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar przy zakupie roweru Paris Disc marki Pinarello. Potrzebna będzie Ci jedynie miarka krawiecka.
Rozmiar | 430 | 460 | 490 | 515 | 530 | 545 | 560 | 580 | 600 |
CE - Rura podsiodłowa (realna długość) | 425 | 450 | 470 | 495 | 510 | 525 | 540 | 560 | 590 |
L - Efektywna dlugość górnej rury | 492 | 509 | 525 | 536 | 545 | 555 | 565 | 577 | 590 |
A [°] - Kąt rury podsiodłowej | 75,25 | 74,5 | 74 | 73,75 | 73,5 | 73,25 | 73 | 72,75 | 72,5 |
B [°] - Kąt główki | 70 | 70,5 | 71 | 71,5 | 72 | 72,25 | 72,5 | 72,5 | 72,5 |
P - Długość tylnego trójkąta | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
T - Główka ramy | 119 | 124 | 136 | 145 | 155 | 167 | 181 | 205 | 226 |
D - Opuszczenie supportu | 67 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 67 | 67 |
R - wysunięcie widelca | 52 | 52 | 52 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 | 47 |
G - Długość widelca (oś główki) | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 | 373 |
REACH | 347,4 | 357,5 | 367,2 | 373,6 | 377,5 | 381,6 | 385 | 388,9 | 292,9 |
STACK | 512,4 | 524 | 537,2 | 549,2 | 560,5 | 572,8 | 587,1 | 605 | 625 |
Opis produktu
Szosowy rower Pinarello Paris to wynik niesamowitej pracy techników z PinaLab, którzy za cel wzięli sobie stworzenie roweru o doskonałych parametrach, który pozwoli pokonywać długie dystanse z zachowaniem najwyższego komfortu. Wszystko to w duchu myśli, aby nie utracić jego wyścigowego charakteru. Przemyślanie dobrana długość ramy z zachowaniem odpowiednich kątów tworzy komfortową geometrię roweru, zachowując jednocześnie sportowe zacięcie.
Za niesamowite pochłanianie przenoszonych z drogi drgań odpowiada użycie zaawansowanego włókna węglowego Torayca T600 UD w konstrukcji asymetrycznej ramy. Jego struktura posiada jednokierunkowe wykończenie, które poprawia właściwości jezdne roweru. Całość konstrukcji uzyskała odpowiedni poziom sztywności i dobry transfer mocy, przy stosunkowo niskiej wadze.
Aby zmaksymalizować ilość redukowanych wstrząsów, zwłaszcza wzdłużnych i bocznych, zastosowano widelec ONDA z klapką ForkFlap™. Dzięki temu zachowasz wysoki komfort, nawet na mocno nierównej nawierzchni. Jego kształt pozwala na doskonałe prowadzenie w zakrętach i odpowiednią stabilność. ONDA to sprawdzony wybór marki Pinarello od 2000 roku.
Na uwagę zasługuje oczywiście sposób prowadzenia kabli. Zostały one schowane wewnątrz ramy, co znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa i minimalizuje ryzyko uszkodzenia okablowania. Rower wygląda estetycznie, a hałas wynikający z poruszanych pędem powietrza kabli, zredukowany.
Grupa Shimano 105 R7000 zamontowana w rowerze szosowym Pinarello Paris to gwarancja niezawodnej pracy. Zarówno przedni, jak i tylny zacisk z tej serii zwiększa kontrolę nad rowerem w każdych warunkach, doskonale rozpraszając przy tym ciepło. Zaciski flat-mount zwiększają estetykę roweru, jednocześnie zwiększając sztywność montowanych zacisków. Kaseta Shimano 105 R7000 11s charakteryzuje się szerokim zakresem przełożeń, zarówno na drogach asfaltowych, jak i mieszanych. Współpracujący z nią łańcuch CN-HG601 11s to gwarancja cichej pracy i znakomitej wytrzymałości.
Przerzutki o unowocześnionej konstrukcji to wysokiej klasy komponenty, zwiększające możliwości roweru. Tylna, o niskim profilu, działa cicho i płynnie, sprawdzi się w trakcie bardziej przełajowej jazdy. Natomiast przednia przerzutka współpracuje z szerszymi oponami, nie powodując tarcia i zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń.
Atuty
Kierownica
Rower wyposażony został w aluminiową kierownicę Jaguar XA Aero Di2. Aerodynamiczny profil w połączeniu z kompaktowym kształtem sprawia, że nadaje się do wszystkich typów kolarzy. Dopełnieniem jest tu owijka MOST Ultragrip Evo o grubości 3 mm. Kombinacja wielowarstwowego PU z pianką EVA pozwala na pewny, komfortowy chwyt i dobre właściwości tłumiące wibracje. Zastosowany na owijce wzór poprawia oddychalność i jest w mniejszym stopniu podatny na zabrudzenia.
Siodełko
Z siodełkiem Most Lynx Aircross FEC Alloy jazda będzie niezwykle wygodna. Jego szerokość, wynosząca 145 mm, wspiera kości kulszowe, a zastosowany długi kanał centralny zmniejsza nacisk w okolicy krocza, co pozwala na prawidłowy przepływ krwi. Rama oraz pokrycie z nylonu wzmocnionego włóknem węglowym to gwarancja trwałości. Umieszczona wewnątrz pianka Aircross cechuje się dobrym tłumieniem wibracji.
Koła
Zastosowane w tym modelu koła Fulcrum Racing 800 cechują się szerszą, aluminiową obręczą i zapewniają niesamowite osiągi. Jej profil zapewnia doskonałą aerodynamikę bez utraty odpowiednich właściwości jezdnych. Zaokrąglone szprychy w kształcie litery J wykonane zostały ze stali nierdzewnej.
Opona
W tym modelu znajdziemy oponę Pirelli P7, w której zastosowano większą ilość lameli, co skutkuje lepszym rozgrzewaniem i zwiększoną przyczepnością w niższych temperaturach. Użyta do produkcji mieszanka gumowa PROCompound jest niezwykle wytrzymała, a całość wzmacnia umieszczona pod bieżnikiem dodatkowa warstwa nylonu. Zwiększa to odporność opony na przebicia. Jest szybka, sprawdzi się na mokrych i suchych nawierzchniach.
Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!